زلزله طارمی در تیم ملی / باید به آمریکا گل بزنم!

به گزارش ساناپرس؛ زلزله طارمی در تیم ملی / باید به آمریکا گل بزنم! مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در رده دوم بازیکنان جام جهانی از حیث خلق موقعیت قرار دارد.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در دیدار نخست دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس با وجود باخت سنگین یوزهای ایرانی موفق به زدن ۲ گل شد تا با این بریس ضمن ثبت رکوردی تاریخی برای خود در فوتبال ایران در حال حاضر در رده دوم برترین گلزنان جام جهانی بایستد.

عملکرد عالی طارمی در بازی با ولز هم تکرار شد و هرچند این مهاجم بوشهری موفق به گلزنی نشد، اما روی اخراج دروازه‌بان ولز نقش مستقیم داشت و با پاس‌ها خطرناکش زمینه‌ساز موقعیت‌های زیادی در طول بازی شد.

طارمی در ادامه این روند درخشان در حال حاضر با خلق ۹ موقعیت در هر چند دقیقه به همراه آنتونیو گریزمان از فرانسه در رده دوم بازیکنانی که قرار دارد که بیشترین خلق موقعیت برای هم تیمی‌های خود در جام جهانی ۲۰۲۲ را داشته‌اند

در این رده‌بندی تئو هرناندز، مدافع چپ فرانسوی‌ها با خلق ۹ موقعیت در هر چند دقیقه صدرنشین است و پس از گریزمان و طارمی، اریکسن از دانمارک، عثمان دمبله و کیلیان امباپه از فرانسه قرار دارند.

نکته جالب در این رده‌بندی حضور طارمی بالاتر از ستاره‌های مانند امباپه، دمبله و جمال موسیالا است که نشان از آمادگی بالای مهاجم بوشهری تیم پورتو دارد.

اخبارورزش
پربازدیدطارمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی