تصویر عجیب آقای بازیگر برای جام جهانی قطر/ پوریا پورسرخ به سیم آخر زد!

به گزارش ساناپرس، عکسی از پوریا پورسرخ در جام جهانی با ژستی قابل توجه در شبکه های اجتماعی وایرال شد در ادامه مشاهده کنید.

بالاخره جام جهانی 2022 قطر آغاز شد و تیم ملی ایران هم در جام حضور دارد و شور و شوق فوتبالی در همه جای ایران موج می زند. بعضی از بازیگران و چهره ها هم، برای تماشای بازی و تشویق تیم ملی فوتبال ایران به قطر سفر کردند.عکسی از پوریا پورسرخ در جام جهانی با ژستی قابل توجه در شبکه های اجتماعی وایرال شد. پوریا پورسرخ  بازیگر سینما و تلوزیون است . پوریا پورسرخ بازیگر محبوب سینما است . پوریا پورسرخ در سریال کیمیا به به محبوبیت اضافه شد. خبر ازدواج پوریا پورسرخ بیشتر از قبل بر سر زبان ها افتاد. پوریا پورسرخ، بازیگر سینما و تلویزیون دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است.

 

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 است. پوریا در محله جردن تهران متولد شده و بزرگ شده همانجاست و فرزند اول خانواده است. پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد. پوریا پورسرخ مجرد است. بسیار به کانون گرم خانواده اش می بالد و به خوبی از خانواده اش یاد می کند. در خانواده پوریا پورسرخ همه دارای تحصیلات عالیه هستند.

 

اخبارورزش
پربازدیدپوریا پورسرخ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی