خبر مهم از رتبه بندی معلمان / طرح اجرای رتبه بندی معلمان چگونه بوده است؟ + جزئیات جدید

به گزارش ساناپرس؛ خبر مهم از رتبه بندی معلمان / طرح اجرای رتبه بندی معلمان چگونه بوده است؟ + جزئیات جدید، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان به‌طور ناقص اجراشده است، گفت: این طرح به‌منظور کیفی سازی آموزش تصویب‌شده اما فقط شاهد اجرای بند مالی آن هستیم.

بازار: حجت‌الاسلام احمد فلاحی در نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: متأسفانه آن‌قدر مسائل مختلف در مجلس رخ می‌دهد که بعضی مواقع اصول اولیه قانون‌گذاری و مشورت که باید با نخبگان صورت بپذیرد رخ نمی‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار معلم و۵۰ هزار نفر کادر اداری در بدنه آموزش‌وپرورش کشور کمبود داریم، گفت: دانشگاه فرهنگیان را محدود کرده و جذب معلم را به تأخیر انداختیم و حال با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو سال شیوع کرونا آموزش و پرورش تعطیل شد، گفت: در این مدت آموزش و پرورش را رها کرده و بچه‌ها را به فضای مجازی فرستادیم که آثار آن را امروز در جامعه مشاهده می‌کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان به‌طور ناقص اجراشده است، گفت: این طرح به‌منظور کیفی سازی آموزش تصویب‌شده اما فقط شاهد اجرای بند مالی آن هستیم.

وی عنوان کرد: با توجه به توان و اداره حاکم در کشور هیچ کاری نشدنی نیست و باید با اداره و توکل به خدا مشکلات کشور را حل کرد.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی