برای بازاریابی، استفاده از پیام صوتی تبلیغاتی مناسب تر است یا ارسال پیامک تبلیغاتی متنی؟

پیامک متنی یا صوتی

بازاریابی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که مهترین قسمت آن، تبلیغات است. بدون تبلیغات ، بازاریابی مناسبی صورت نمی گیرد.

برای دریافت بازدهی از تبلیغات باید از روش صحیح آن آگاه باشیم.د ر ادامه به دو روش پرکاربرد و محبوب تبلیغات و مقایسه این دو روش می پردازیم.این دو روش ارسال پیام صوتی تبلیغاتی و ارسال پیامک تبلیغاتی متنی انبوه است.

پیام صوتی، یک صوت یا آوا است که اطلاعات مورد نیاز در محتوا آن گفته می شود.این آوا به صورت یک تماس تلفنی به مخاطبان ارسال می شود. در واقع تلفن همراه یا ثابت مخاطبان زنگ می خورد و پس از اتصال تماس،این آوا برای آن ها پخش می شود.اگر محتوای آوای ضبط شده در مورد تبلیغات کسب و کار شما باشد،می توانید از آن برای ارسال پیام صوتی تبلیغاتی استفاده نمایید.

پیامک تبلیغاتی، یک پیامک با متن حاوی محتوای تبلیغات کسب و کار است که به شماره تلفن های همراه مخاطبان ارسال می شود.تا اینجای مقاله یک تفاوت اصلی این دو روش را متوجه شدیم.در واقع پیامک تبلیغاتی تنها به شماره تلفن همراه ارسال می شود اما پیام صوتی تبلیغاتی، علاوه بر تلفن همراه،به شماره تلفن های ثابت نیز ارسال می شود.

بازاریابی صوتی

یک برتری دیگری که پیام صوتی نسبت به پیامک دارد،انتقال بهتر احساسات برای اثرگذاری بیشتر تبلیغات است.وقتی محتوا تبلیغاتی شما به صورت صوت و با کلام به مخاطب ارائه می شود،تاثیرگذاری بیشتری نسبت محتوای متنی پیامک دارد.البته باید توجه داشت که اگر محتوا صوتی مناسب و جذاب نباشد،ممکن است قبل از این که تماس تلفنی به پایان برسد،توسط مخاطب قطع شود.بنابراین حتما در تهیه صوت تبلیغاتی به این مورد توجه نمایید.

در مقابل پیامک تبلیغاتی به دلیل محتوا متنی،به سرعت توسط مخاطب مطالعه می شود و انتظاری که مخاطبان در پیام صوتی برای شنیدن انتهای پیام دارند و ممکن است برای برخی خوشایند نباشد در پیامک متنی وجود ندارد.

در پیام صوتی تمامی پیام ها به صورت کامل به مخاطبان ارسال می شود اما در پیامک تبلیغاتی ممکن است تعدادی از پیامک ها به دلیل مسدود بودن دریافت پیامک تبلیغاتی بعضی از مخاطبان ارسال نشود.البته برای رفع این مشکل راهکار هایی مانند ارسال پیامک از طریق خطوط خدماتی وجود دارد.

همانطور که متوجه شده ایم،برتری کاملی بین یکی از دو این روش وجو ندارد و کسب و کار ها با توجه به نیاز خود می توانند یکی از این روش ها را انتخاب نمایند.البته اکثر کسب و کار ها هر دوی این روش ها را به موازات هم استفاده می کنند.

سوال پرسیدن

چگونه می توانیم از این دو روش تبلیغاتی استفاده نماییم؟

سامانه ارسال پیامکی یا پنل اس ام اس انبوه محیطی است که امکان استفاده از این روش های تبلیغاتی را ارائه می دهد.برخی از سامانه ها یکی از دو این روش را به تنهایی ارائه می دهند اما پیشنهاد می کنیم با ثبت نام در سامانه پیامکی بهین پیام به هر دوی این روش ها در کنار هم دسترسی داشته باشید.

با یک بار ثبت نام رایگان در بهین پیام،پنل کاربری در اختیارتان قرار می گیرد که از طریق آن به راحتی می توانید محتوای متنی پیامک یا آوای صوتی تبلیغاتی را تهیه و به مخاطبان ارسال نمایید.در بهین پیام برای تولید محتوای صوتی استودیو صدابراداری وجود دارد تا با صوت و کلام خود تولید محتوا نمایید و هم گویندگان مجازی با صدای دوبلور های سرشناس در دسترس است تا بتوانید با نوشتن متن تبلیغاتی آن را تبدیل به آوا نمایید.

مهمترین امکانی که برای کاربران در بهین پیام مهیا شده است،امکان ارسال پیام به مخاطبان مختلف بر اساس دسته بندی های گوناگون است تا کسب و کار ها پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان مدنظر ارسال نمایند.

در بهین پیام امکان انتخاب  مخاطبان دریافت کننده پیام بر اساس منطقه ای که در آن زندگی می کنند، جنسیت و سن آن ها، شغل مخاطبان و … وجود دارد تا پیامک یا پیام صوتی را دقیقا به افرادی ارسال نمایید که مورد نظر شما می باشد و از صرف هزینه اضافی برای ارسال به سایر مخاطبان جلوگیری شود.

سامانه پیامکی بهین پیام برای کاهش هزینه های کسب و کار ها و رضایت کاربران،تمامی امکانات پنل کاربری را به صورت رایگان بدون نیاز به خرید پنل اس ام اس انبوه در اختیار قرار می دهد و هیچ هزینه اولیه ای بابت ثبت نام دریافت نمی کند.همچنین هزینه خرید شارژ پیام صوتی و پیامک متنی در بهین پیام بسیار مناسب است تا بازدهی تبلیغات کسب و کارها به بالاترین میزان برسد.

کیفیت ارسال در بهین پیام بالا و بدون مشکل است و پیامک ها و پیام صوتی بلافاصله پس از ثبت کاربران و در زمان ثبت شده به دست مخاطبان می رسد. پشتبانی شبانه روزی تیم بهین پیام،از طریق تماس تلفنی،چت آنلاین و پشتیبانی تیکتی باعث شده است تا هر زمانی از شبانه روز بدون مشکل اقدام به تبلیغات و استفاده از خدمات سامانه نمایید.

علاوه بر تمامی موارد فوق،ده ها امکان دیگر از جمله،نظرسنجی و مسابقات پیامکی،خدمات مربوط به برنامه نویسان،متن های تبلیغاتی مناسبتی مختلف آماده برای استفاده کابران،پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی و … در سامانه پیامکی بهین پیام دردسترس و قابل استفاده است.

بهین پیام

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این روش تبلیغاتی در بهین پیام ثبت نام نمایید. می توانید با ارسال پیامک عدد 333 به شماره 500020600 به صورت رایگان و فوری در سامانه بهین پیام ثبت نام نمایید.پس از پیامک،ثبت نام شما به صورت خودکار انجام می شود.پس از ثبت نام کارشناسان سامانه برای ارائه راهنمایی در رابطه با نحوه کاربرد سامانه و انواع روش های تبلیغات پیامک متنی و پیام صوتی قابل استفاده در سامانه با شما تماس می گیرند.

رپورتاژ (تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی میباشد!)

 

کسب و کار
ارسال پیامکبهین پیامسامانه ارسال پیامک
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی