فینال زودرس / سرمربیان آلمان و اسپانیا پس از تساوی چه گفتند!

به گزارش ساناپرس، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در واکنش به تساوی این تیم در برابر آلمان گفت: در چند صحنه تمرکز خود را از دست دادیم و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم.

دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا شب گذشته در گروه پنجم جام جهانی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تساوی که با واکنش متفاوت مربیان این تیم‌ها مواجه شد. تیم آلمان با این تساوی یک امتیازی شد و همچنان در قعر جدول گروه پنجم قرار دارد. اسپانیا با کسب چهار امتیاز نیز صدرنشینی خود را حفظ کرد.

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری بعد از دیدار با آلمان اظهار کرد: آلمان تیمی قوی و ریشه‌دار است که در میانه میدان خوب بازی می‌کند. ۲ تیم نمایش عالی داشتند. می‌توانستیم این بازی بزرگ را با برد به پایان برسانیم اما در چند صحنه تمرکز را از دست دادیم و این موجب دریافت گل تساوی شد.

سرمربی اسپانیا با اشاره به احتمال صعود تیم از مرحله گروهی گفت: همه چیز در دست خودمان است و در موقعیت عالی برای صعود قرار داریم. در دیدار برابر ژاپن برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

همچنین هانسی فلیک سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نیز اظهار داشت: کیفیت بازی بسیار بالا بود و ۲ تیم بازی خوبی ارائه کردند. آلمان در دقیقه ۹۰ جنگید و توانست بازی را به تساوی بکشاند. من کاملا از بازی شاگردانم در این دیدار راضی هستم چرا که می‌توانستیم برنده هم باشیم.

فلیک با بیان اینکه راه صعود آلمان شکست تیم کاستاریکا است گفت: برای صعود از مرحله گروهی هیچ راهی جز شکست کاستاریکا نداریم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

تیم ملی فوتبال آلمان که با یک امتیاز در قعر جدول گروه ششم قرار دارد در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز با شکست برابر کره‌جنوبی در دیدار پایانی از دور مسابقات حذف شده بود.

اخبارورزش
آلمانپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی