انتظار جالب استقلالی معروف از تیم ملی

به گزارش ساناپرس، بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ایران شانس صعود از مرحله گروهی را دارد، عنوان کرد: امیدوارم که ایران مقابل آمریکا برنده شود.

آرش رضاوند، پیرامون نتایج تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، اظهار داشت: به نظرم بازی اول در هر تورنمتی همیشه سخت و انگلیس تیم مدعی است. حسینی اولین بازی خود را در جام جهانی تجربه می کرد و روی گل هایی که خورد مقصر نبود.

وی افزود: همانطور که دیدید در بازی دوم کلین شیت کرد و عملکرد خیلی خوبی داشت. روزبه چشمی هم تحت فشار بود در حالی که حقش این نبود. خدا را شکر گلزنی کرد و این تیم توانست برنده باشد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ایران شانس صعود از مرحله گروهی را دارد، عنوان کرد: امیدوارم که ایران مقابل آمریکا برنده شود و از گروه صعود کند؛ اما حقیقتش این است که آمریکا در بازی با انگلیس نشان داد چه تیم قدرتمندی است و بازی پایاپایی را مقابل سه شیرها انجام دادند.

رضاوند با اشاره به اهمیت بازی ایران و آمریکا گفت: بازیکنان نباید در باد برد ولز باشند مخصوصا که بازی آمریکا سخت است. اگر از گروه صعود کنیم احتمالاً با هلند برخورد کنیم و به نظرم می‌توانیم حتی مقابل لاله های نارنجی شانس پیروزی داشته باشیم. احتمال این مسئله زیاد است چرا که ایران تیمی نشان داده که بتواند مقابل هلند بازی خوبی ارائه کند.

وی درباره لغو اردوی استقلال گفت: اردو نمی شود گفت لغو شد ولی خیلی می‌توانست کمک کند.

بازیکن استقلال در خصوص برگزاری دربی بعد از جام جهانی تصریح کرد: امیدوارم با تمریناتی که در تعطیلات لیگ برتر انجام می دهیم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم نمایش خوبی در بازی دربی داشته باشیم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی