وعده جنجالی ستاره تیم ملی / سردار آزمون گل می زند!

به گزارش ساناپرس؛ وعده جنجالی ستاره تیم ملی / سردار آزمون گل می زند! تیم ملی فوتبال ایران بعد از دستیابی به پیروزی مقابل ولز اکنون با سه امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و امیدوار است با پیروزی در جدال پایانی مرحله گروهی برابر آمریکا، برای اولین بار در تاریخ جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کند.

سردار آزمون مهاجم موفق تیم ملی که البته با بدشانسی بزرگی مواجه شده و در دو دیدار اخیر برابر انگلیس و ولز دو بار موقعیت‌هایش با برخورد به تیرک راهی به دروازه نیافته، امیدوار است مقابل آمریکا اولین گل خود در این رقابت‌ها را ثبت کند.

مهاجم شاغل تیم ملی در بایر لورکوزن آلمان که در دیدار با ولز دچار آسیب دیدگی نیز شده بود تا در اواخر نیمه دوم تعویض شود، اکنون با آمادگی مطلوب مهیای دیدار با آمریکا شده و امروز نیز در میان تشویق هواداران تیم ملی ایران جلوی هتل محل اسکان تیم ملی (الریان) برای ثانیه‌هایی جلوی دوربین قرار گرفت و با قدردانی از حمایت‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، از انگیزه تیمش برای دستیابی به نتیجه مقابل سومین حریف گفت: انشاالله حمایت کنند و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ برابر آمریکا قرار خواهد گرفت. در دیگر دیدار این مرحله از این گروه نیز انگلیس مقابل ولز قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران بعد از انگلیس ۴ امتیازی، با سه امتیاز در جایگاه دوم حاضر است و آمریکا با دو امتیاز در رده سوم و ولز نیز با یک امتیاز در رده پایانی حاضر هستند.

اخبارورزش
پربازدیدسردار آزمون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی