اولین صحبت های سرمربی مراکش پس از شکست دادن بلژیک

به گزارش ساناپرس، سرمربی تیم ملی مراکش با وجود غلبه بر تیم رده سوم جام جهانی ۲۰۱۸، گفت که هنوز شاگردانش کار ویژه‌ای انجام نداده‌اند.

ولید الرکراکی پس از پیروزی اعجاب‌انگیز تیم ملی مراکش مقابل بلژیک در جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: از این نتیجه بسیار خوشحال هستم. از بازیکنانم رضایت دارم و به آنها افتخار می‌کنم، اما هنوز کاری انجام نداده‌ایم و به مرحله بعدی صعود نکرده‌ایم. از لحاظ فنی به تیمی سرسخت تبدیل شده‌ایم.

وی با بیان اینکه مراکش می‌خواهد تیمی منسجم باشد، تصریح کرد: با بازیکنان باکیفیتی که در اختیار داریم، می‌توانیم کاری عالی انجام بدهیم. نمی‌گویم که تیمی عالی هستیم، اما شکست دادن ما به کاری دشوار تبدیل شده است. مشکل فعلی ما این است که مصدومان زیادی داریم.

سرمربی تیم ملی مراکش درخصوص مصدومیت یاسین بونو، پیش از شروع مسابقه و جایگزینی منیر المحمدی به‌جای او گفت: یاسین در دیدار با کرواسی مصدوم شد و پس از گرم کردن شرایط خوبی نداشت. او مطمئن نبود که می‌تواند بازی کند و ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم. اگر بازیکنی صد درصد احساس نکند که می‌تواند به میدان برود، باید زمین را ترک کند. به نظرم منیر عملکرد خوبی داشت.

اخبارورزش
بلژیکپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی