اقدام جنجالی یحیی گل محمدی بر ضد بازی معروف کی روش !

به گزارش ساناپرس، بازی با ولز می تواند یک درس بزرگ به یحیی گل محمدی بدهد و آن دست برداشتن از بازی های محافظه کارانه است.

ای کاش یحیی گل محمدی یک بار دیگر بازی ایران مقابل ولز را با نگاه خریدارانه تماشا کند.

دو بازی تیم ملی مقابل انگلیس و ولز در جام جهانی 2022 دو روی جداگانه داشت. یک بازی کاملا احتیاط آمیز و کسب بدترین شکست تیم ملی در جام های جهانی و خودباوری و ارائه یک بازی کاملا هجومی مقابل ولز و کسب اولین پیروزی مقابل تیم های اروپایی در جام های جهانی.

ایران همان جایی پیروز شد که دست از بازی اتوبوسی و احتیاط آمیز برداشت و با ارائه یک بازی کاملا هجومی با حضور دو مهاجم همزمان با پشتیبانی علی قلی زاده و از آن مهم تر آزادی عمل دو مدافع کناری برای حضور در زمین حریف.

تیم ملی با حضور همزمان طارمی و آزمون کاملا هجومی بازی کرد و درنهایت نیز به یک پیروزی شیرین رسید. پیروزی ای که قطعا می تواند یک درس بزرگ و ویژه به یحیی گل محمدی و شاگردانش بدهد.

بی تعارف یحیی گل محمدی این قدر بازیکن دارد تا بتواند با حضور توامان دو مهاجم در زمین و بازی با یک هافبک دفاعی از بازی های محافظه کارانه قبلی دست برداشته و با تمام ستاره هایی که در اختیار دارد علاوه بر ارائه بازی های بهتر و هجومی تر، به اصل مکتب پرسپولیس نیز بازگردد.

پرسپولیس در کناره ها آن قدر بازیکن خوب دارد که هر کدام شایسته حضور در تیم ملی هستند. چه امیری که هم اکنون ملی پوش است و چه دانیال اسماعیلی فر که با صلاحدید خود یحیی جانشین رامین رضاییان شد، آن قدر توانایی دارند که علاوه بر کارهای دفاعی در کارهای هجومی نیز حضور فعالانه ای داشته باشند.

در خط حمله نیز حضور توامان دیاباته و لوکادیا بی تردید یکی از مخوف ترین زوج های خط حمله را تشکیل می دهد. از این رو مشخص نیست چرا یحیی گل محمدی دست از بازی های محافظه کارانته برنداشته و با الگو برداری از بازی که روز قبل کی روش ارائه داد، بازی های هجومی تر و زیباتری را به نمایش بگذارد.

اخبارورزش
پربازدیدیحیی گل محمدی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی