حرکت این کاستاریکایی ها جنجال به پا کرد!

به گزارش ساناپرس، پيروزي کاستاريکا معادلات گروه E را بهم ريختخبرگزاری آریا-تیم ملی فوتبال کاستاریکا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با یک گل بر ژاپن غلبه کرد و بخت خود را برای صعود از گروه E افزایش داد.

تیم ملی فوتبال کاستاریکا که در دور نخست بازی ها با ارائه نمایشی ضعیف با هفت گل برابر اسپانیا شکست خورده بود، در دور دوم با یک گل ژاپن را شکست داد و شانس صعود به مرحله حذفی را پیدا کرد.

در جدول گروه E تیم‌های اسپانیا (با یک بازی کمتر)، ژاپن و کاستاریکا با 3 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند و آلمان بدون امتیاز در مکان چهارم جای دارد.

جام جهانی 2022 – گروه E

ورزشگاه: استادیوم احمد بن علی

داور: مایکل اولیور از انگلیس

تیم ملی ژاپن:

شویچی گوندا، میکی یامانه (62- کارو میتوما)، کو ایتاکورا، مایا یوشیدا، یوتو ناگاتومو (46- هیروکی ایتو)، واتارو اندو، هیدماسا موریتا، یوکی سوما، آیاسه اوئدا (46- تاکوما آسانو)، دایچی کامادا، ریتسو دوآن (66- جونیا ایتو)

سرمربی: هاجیمه موری‌یاسو

تیم ملی کاستاریکا:

کیلور ناواس، کیشر فولر، اسکار دوآرته، فرانسیسکو کالوو، جرسون تورس (64- برندن آگویلرا)، بریان اوویدو، کلسو بورگس، یستین تیه دا، ژوئل کمپل، کندال واستون و آنتونی کنترراس (64- جیسون بنت)

سرمربی: لوئیس سوارز

لحظات حساس:

دقیقه 14: ناگاتومو با ارسالی بلند توپ را به منطقه راست زمین برد و ریتسو دوان پس از ورود به محوطه جریمه کاستاریکا یک پاس عرضی زیبا فرستاد، اما توپ از جلوی پای بازیکنان ژاپن عبور کرد.
دقیقه 19: بازیکن ژاپن با یک پاس عمق دفاع کاستاریکا را هدف قرار داد که ناواس با خروج به موقع مانع گلزنی مهاجم حریف شد.
دقیقه 34: ژوئل کمپل پشت محوطه ژاپن صاحب توپ شد، اما ضربه بیرون پای این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه گوندا به بیرون رفت.
دقیقه 46: موریتا از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی را روانه دروازه کاستاریکا کرد، اما ناواس توانست با دست مخالف توپ را مهار کند.
دقیقه 57: یوکی سوما پس از نفوذ سریع از سمت چپ توپ را به عرض برد و اقدام به شوت‌زنی کرد، اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه ناواس بیرون رفت.
دقیقه 58: دوآرته، مدافع کاستاریکا با یک پاس رو به عقب سعی داشت ناواس را صاحب توپ کند، اما ضرب توپ او کم بود و ناواس به زحمت به توپ رسید و شوت او پس از برخورد به مهاجم ژاپن به اوت رفت.
دقیقه 63: یوکی سوما پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه او با اختلافی کم از بالای دروازه ناواس به اوت رفت.
دقیقه 70: ایتو پس از جا گذاشتن مدافع کاستاریکا می‌رفت تا در موقعیتی تک به تک قرار بگیرد، اما کالوو با سرنگون کردن او چسبیده به محوطه جریمه مانع فروپاشی دروازه تیمش شد و یک کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه 81: حرکت بازیکنان کاستاریکا از سمت راست و از نزدیکی‌های نقطه کرنر با چند پاس کوتاه به پشت محوطه جرسمه رسید و تیه دا با یک پاس کوتاه دیگر فولر را در سمت راست صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه فنی و دقیق موفق شد دروازه ژاپن را باز کند.
دقیقه 88: میتوما با نفوذ از سمت چپ به داخل محوطه جریمه رفت با یک پاس رو به بیرون کامادا را صاحب توپ کرد، اما ضربه این بازیکن را ناواس با واکنشی تماشایی دفع کرد.

اخبارورزش
پربازدیدکاستاریکا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی