تصویری جدید از الهام حمیدی با لاغری جنجالی! / عکس

به گزارش ساناپرس، الهام حمیدی از بازیگریا محبوب و مشهوریه که کلا شغل دومشو زده تو کار مدلینگ بازی اما یانبار دیگه خیلی صفر و صد شد که جالب نبود!

 الهام حمیدی از بازیگرای خوشگل و با استعداد ایرانیه که تا به حال هم در سینما و هم تلویزیون ایفای نقش های بسیاری داشته و کارنامه کاری واقعا جذابی داره. حالا شاید بگین چرا به الهام حمیدی میگیم با استعداد چون الهام بانو حداقل همانند بازیگرانی مثل نیوشا ضیغمی نیست که فقط و فقط تو یک حوالی از کاراکتر دیده بشه و چالش های بسیاری داشته. مثلا الهام حمیدی هم نقش دختر شیطون پرو بازی کرده هم در نقش همسر پیامبران دیده شده و هم نقش های معمولی رو به خوبی به تصویر کشیده.

اما الهام حمیدی رو اگه بخوایم در نهایت آنالیز کنیم بیشتر به خانوم خانوما میاد که مظلوم باشه و در تلویزیون هم اکثرا کاراکتر همسری مهربون و ساده رو ایفا کرده! اما بهتره بدونید که الهم حمیدی در واقع شخصیتی شیطون داره با کلیییی میکاپ و آرایش و چیتان پیتان تو استایل و ژل و بوتاکس و خلاصه هر چیزی که تو این حوالی حساب میشه!

الهام حمیدی فقط با این لباس لاغر ترین شد؟! بابا باربی

الهام حمیدی بعد از دو حاملگی پشت سر همِش، یهو به شدت چاق شد که خب طبیعیه و اصلا جای تمسخر نداره که برخی از کاربران زود تند سریع میان و هرچیزی رو مسخره می کنن اما نکته اینجاست که این بانوی بازیگرمون به شدت اهل مدل بازیه و درآمد زیادی هم از این طریق در میاره. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام بانو با لباسی بلند اندامی بسیار لاغر شده هِی عشوه کنان لباس رو به فیلمبردار نشون میدن.

الهام حمیدی و مدل استایل های خارجکی تو تنش!

البته که این بار اول الهام خانوم حمیدی نیست و این فعالیت او تقریبا یه جورایی شغل دومش محسوب میشه چرا که در آن خیلی اکتیوه و مشخصه کلا لباس بازی رو خیلی دوست داره. پس چرا که نه در این مطلب در رابطه با شغلای دوم الهام حیمید صحبت کنیم و بشناسیمش.

الهام حمیدی برای استایل خود نیز در مراسمات سینمایی همیشه سعی داشته تا متفاوت باشه و که خب گاهی چندان این تفاوت جالب از آب درنیومده و مانتوهای خانوم بازیگر مدل هایی عجیب داشتند. در ادامه نمونه ای از شبیه سازی الهام حمیدی از خواننده آمریکایی را مشاهده می کنید.

الهام حمیدی بعد از کلی آراویرا مدل اسلامی شد؟!

خب حالا عکسا و سبک الهام حمیدی رو دیدین؟ دیدین که خانوم بازیگر اصولا تو کار پوشیدن لباس هایی هستند که رنگ و لعاب خاصی داره! الهام حمیدی عاشق و شیفته استفاده از استایل های رنگیه که عموما عجیب و خاص هم باشن، اگه گهگاهی هم چاشنی نامتعارفی بهش اضافه شد که خب چه بهتر! بیشتر مورد توجه عکاسان قرار میگیره!

اخبار
الهام حمیدیپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی