بهترین محصولات مراقبت از مو ایرانی و خارجی

محصولات پوست و مو

موها تاثیر زیادی در زیبایی فرد داشته و می‌توانند تغییرات شگرفی را در ظاهر ما ایجاد کنند.  موها می‌توانند فر، صاف، چرب یا خشک باشند، اما در هر صورت باید اصول مراقبت اولیه موها را رعایت کرده و از آسیب رسیدن به آن‌ها پیشگیری کرد. مراقبت از مو بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید در راستای مراقبت از آن اقداماتی از جمله تهیه محصولات مراقبت از مو انجام داد. اگر شما هم جز افرادی هستید که به موهای خود اهمیت می‌دهید، اما نمیدانید چه محصولاتی برای موی شما مناسب است، در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین محصولات مراقبت از مو ایرانی و خارجی آشنا شوید.

محصولات ایرانی مراقبت از مو

بهترین محصولات ایرانی مراقبت از مو به شرح زیر هستند. با خرید و استفاده از هر یک از این‌ها می‌توانید سلامتی را به موهایتان هدیه دهید.

ماسک موی آبرسان شون

ماسک موی شون یکی از قوی‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات مراقبت از مو به شمار می‌رود که قادر به ترمیم آسیب دیده‌ترین موها است و می‌تواند موی شما را زنده و مستحکم کند. ماسک موی شون دارای عصاره آووکادو بوده و مانع رسیدن رادیکال‌های آزاد به سطح موی شما شده و از شکستگی و پیری موی شما جلوگیری می‌کند.

محصول مذکور برای موهای خشک و رنگ شده و موهای که آسیب دیده‌اند بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود و شادابی و طراوت را به موهای شما باز می‌گرداند. قیمت محصولات شون بسیار ارزان و به صرفه است و ماسک موی آن نیز از این مزیت استثنا نیست و شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی این محصول با کیفیت را تهیه کنید.

انواع شامپوهای دیپ سنس

محصولات دیپ سنس

دیپ سنس از محصولات بسیار با کیفیت ایرانی به شمار می‌رود که تمامی محصولات این برند دارای روغن املا بوده و می‌توانند یک تغدیه بسیار کامل برای موهای شما به شمار بروند.

شامپوهای دیپ سنس دارای یک رایحه بسیار خوش و کاربردی می‌باشند و برای هر نوع مو مناسب و کاربردی است و دیپ سنس برای تمامی موها محصولات منحصر به فرد را تولید کرده است. اگر به سلامت موهای خود اهمیت می‌دهید، خرید دیپ سنس در سایت مو تن رو را اولویت خود قرار دهید.

سرم نرم کننده سینره

سرم نرم کننده سینره با ایجاد یک لایه محافظتی سیلیکون از موی شما محافظت می‌کند و از خشک و شکننده شدن مو در هنگام سشوار و اتو کشیدن جلوگیری می‌کند.از دیگر کارایی‌های سرم نرم کننده درخشندگی و آبرسانی مو است که به خوبی موهای شما را درخشان و نرم خواهد کرد و شما هیچ مشکلی در هنگام استفاده از محصول نخواهید داشت.

اگر موهای خشک و شکننده‌ای دارید و موهایتان مدتی است از نرمی و شادابی فاصله گرفته، سرم نرم کننده سینره انتخاب بسیار مناسبی است.

شامپوی فولیکا

اگر موهای شما هم بعد از حمام زبر و وز می‌شود و مجبور به استفاده مقدار زیادی نرم کننده هستید و همچنان هم تغییری مشاهده نمیکنید، استفاده از کمی شامپو فولیکا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دارا بودن عصاره سبوس و ویتامین  B از مهم‌ترین مزیت‌های شامپو فولیکا به شمار می‌آید و باعث نرم کنندگی، درخشانی، تقویت و ترمیم موهای شما می‌شود. شامپوی فولیکا گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزانه به حساب می‌آید و شما می‌توانید هر زمان در هنگام حمام از این شامپوی با کیفیت استفاده کنید. شما می‌توانید با جستجوی لیست محصولات فولیکا اقدام به خرید تمامی محصولات مورد نیاز خود از این برند با کیفیت کنید.

کرم ترمیم کننده مو لافارر

لافارر از دیگر برند‌های موفق ایرانی به شمار می‌رود که توانسته با محصولات کارآمد خود رضایت مشتریان و زیباجویان را برآورده کند. کرم ترمیم کننده لافارر قابلیت از بین بردن موخوره و شکستگی مو را دارد و از بهترین محصولات مراقبت از مو پس از استحمام به شمار می‌رود.

شما می‌توانید برای از بین رفتن خشکی و موخوره مو از این محصول بسیار با کیفیت استفاده کرده و بدون نیاز به آب کشی نتایج آن را مشاهده کنید.

مواد تشکیل دهنده ترمیم کننده لافارر عبارت است از روغن بادام، روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، روغن زیتون، آلوورا و کراتین که می‌توانند مواد مغذی مو را تامین کنند.

محصولات خارجی مراقبت از مو

چنانچه مایل به خرید محصولات خارجی مراقبت از مو هستید، این موارد گزینه‌های مناسبی خواهند بود:

شامپوی ترمیم کننده پنتن

انواع شامپوهای پنتن به طور ۲۴ ساعته می‌تواند به موهای خشک و آسیب دیده آبرسنی کنن. این شامپوها دارای مواد مغذی و مفیدی هستند که برای موهای شما ضروری است.

شامپوی ترمیم کننده پنتن موهای شما را به طور کامل از ریشه تا ساقه نرم و مرطوب خواهد کرد و به طور کامل با هرگونه آسیبی که به سوی موهای شما بیاید مبارزه خواهد کرد.  توجه داشته باشید که امروزه محصولات تقلبی پنتن بسیار زیاد شده و برای اطمینان از خرید بهترین محصولات پنتن از طریق مو تن رو اقدام نمایید.

سرم مو گلیس

محصولات گلیس

گلیس یکی از برند‌های بسیار معتبر و شناخته شده آلمانی است که تمامی محصولات مراقبت از مو از جمله موس مک، سرم مو، انواع شامپوها، ماسک و کرم مو، تافت و ژل و….را تولید و عرضه می‌کند.

سرم مو گلیس مانند دیگر محصولات گلیس بسیار با کیفیت و کارآمد است، باعث براق و درخشندگی موهای شما شده و از ابتلا به موخورگی و آسیب دیدگی پیشگیری خواهد کرد.

شامپوهای هد اند شولدر

یکی دیگر از محصولات بسیار پر طرفدار مراقبت از مو، هد اند شولدر است که از برندهای قدیمی و موفق امریکایی محسوب شده و توانسته با تولید شاپوهای ضد شوره و تقویتی برند خود را گسترده کند.

شامپوهای هد اند شولدر دارای زینک و انواع ویتامین‌های کاربردی برای پوست سر و ریشه مو است که برای موهای شما بسیار مفید و کاربردی است.

سخن پایانی

فراموش نکنید که پوست سر شما محل تجمع آلودگی، چربی و سلول‌های مرده است، پس هنگام شستشو به کف سر خود توجه کنید. اگر موهای شما برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است، می‌توانید با استفاده از محصولات با کیفیت و معتبر سلامت موهای خود را تضمین نمایید.

رپورتاژ(تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد!)

سبک زندگیسلامتمد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی