مهدی امیرآبادی: فرهاد روی نیمکت استقلال تنهاست

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال می‌گوید شخصیت تیمی که به همراه فرهاد مجیدی شکل گرفته در بازی هفته پایانی موجب می شود که آنها با تمام انگیزه مقابل سپاهان بازی کنند و برای پیروزی به میدان بروند.

بازی استقلال و نساجی مازندران چطور بود؟

نیمه اول بازی خیلی خوب نبود، اما در نیمه دوم با شناخت بهتر مجیدی و بازیکنان استقلال از نساجی، کار برای آبی‌پوشان راحت‌تر شد. در کل بازی خوبی بود و شاهد فوتبال جذابی بودیم. بازی دربی کاملا زشت و بی روح بود، اما در این مسابقه با توجه به استراحتی که به برخی نفرات داده شده بود، نتیجه مطلوبی رقم خورد. در استقلال هوادار هم نتیجه می‌خواهد هم بازی زیبا که این کاملا طبیعی است.

پیشرفت استقلال را در چه بخش‌هایی می‌بینید؟

نکته مثبت این بازی و بازی‌های قبلی، عملکرد خوب خط دفاع و بهبود ساختار دفاعی استقلال بود. زمان فکری و حتی استراماچونی به این موضوع انتقاد داشتم، اما فعلاً وضعیت خوب است. تیم باید به یک بالانس منطقی برسد و این نیاز به زمان دارد. فرهاد روی نیمکت تنهاست

حواشی این فصل در استقلال مورد توجه بود.

وزارت ورزش شاید به یک اندازه به استقلال و پرسپولیس پول بدهد، اما با انتصاب مدیران ناکارآمد در استقلال موجب این وضعیت شده است. آنها تیشه به ریشه استقلال زدند و با اینکه می‌دانستند برخی افراد توانایی مدیریت استقلال را ندارند آن‌ها را انتخاب کردند. مجیدی در هدایت استقلال، ریسک بزرگی کرد، چون اگر نتیجه نمی‌گرفت محبوبیتش را از دست می‌داد. استقلال اگر قهرمان جام حذفی شود باید قدردان تلاش‌های فرهاد مجیدی باشیم اگرچه او تا همین الان هم نتایج خوبی کسب کرده و از اعتبار خودش و باشگاه دفاع می‌کند.

بازی با سپاهان در هفته پایانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

دیدار استقلال و سپاهان همیشه و حتی زمانی که تاثیری در جدول نداشته، مهم بوده و به همین دلیل استقلال هم با وجود قطعی بودن کسب سهمیه آسیا، با انگیزه به زمین می رود تا در تقابل با سپاهان که جزو حریفان همیشگی‌اش محسوب می‌شود، از اعتبار نام و هواداران خود دفاع کند. شخصیت استقلال به شکلی است که هیچگاه به شکست فکر نمی‌کند؛ حتی اگر نتیجه گرفتن این تیم سبب قهرمانی حریف سنتی اش شود. تیم فرهاد مجیدی در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و از نظر من در بازی با سپاهان هم با همان انگیزه دیدارهای قبلی به زمین می‌رود. به همین دلیل سپاهان دیدار سختی را پیش رو دارد و بازی زیبایی از دو تیم می‌بینیم.

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی