واکنش علی دایی به برد ایران از ولز!

به گزارش ساناپرس، تیم ملی فوتبال ایران توانست امروز با نتیجه 2 بر صفر در بازی دوم خود مقابل تیم ملی ولز پیروز شود. پس از این پیروزی، چهره‌های سیاسی در صفحات توئیتر این پیروزی را با انتشار مطالبی تبریک گفتند.

 

تاکنون علی دایی واکنشی نشان نداده اما چهره های سیاسی واکنش نشان دادند

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نخستین چهره سیاسی بود که پیروزی تیم ملی فوتبال را تبریک گفت.

 

وی در توئیتر خود نوشت: این شروع جام‌جهانی فوتبال برای تیم باغیرت ایران است. ما توقف‌ناپذیریم. خداقوت بچه‌ها.

 

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان فرد بعدی بود که در توئیتر این پیروزی را تبریک گفت و نوشت: بچه‌ها عالی بود‌‌ گل کاشتید.

 

علی لاریجانی نیز در حساب توییتری خود نوشت: « ماشالله تیم ملی، تبریک به مردم ایران، سربلند ایران و ایران»

 

محسن رضایی نیز با توییتی این برد را تبریک گفت و نوشت: « نمایش مقتدرانه و پیروزی دلچسب ‎#تیم_ملی_ایران را به همه آحاد مردم تبریک می گویم و از بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم. شما دل مردم ایران را شاد کردید. دست مریزاد»

 

وحید یامین‌پور نیز نوشت: « هرکسی در دقیقه ۱۰۰ این بازی با چشم‌های اشک‌آلود فریاد زده و از جا پریده، برادر/خواهر من، جزئی از تن من است. فارغ از مذهب و قومیت و زبان و سلیقه سیاسی. این لحظه، دلیل اتصال من با آنهاست. دلیل اینکه دردشان را به جان بخرم و فدای‌شان بشوم.»

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه عصر امروز (جمعه) چهارم آذر ماه در پیام‌هایی توئیتری پیروزی پر افتخار تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقه با تیم ملی ولز را تبریک گفتند.

 

در پیام وزیر خارجه آمده است: این پیروزی پر افتخار مبارک باد. دلتان شاد که دل مردم را شاد کردید، یوزهای بی‌بدیل ایرانی!  با همدلی، تلاش و توکل به خدا توانستید فاتح این میدان باشید.

‏در این پیام خطاب به بازیکنان تیم ملی آمده است: خدا قوت! پاینده باد ایران قوی، تا پای جان برای ایران⁩.

 

علی باقری معاون سیاسی وزیر خارجه هم در توئیتر نوشت: نمایش غرورانگیز تیم ملی با همدلی در میدان، هوشمندی در حمله، هوشیاری در دفاع و زیرکی در ضربه، بر یک ملت به بزرگی و عظمت ایران عزیز مبارک!

 

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در پیامی توئیتری پیروزی تیم ملی را تبریک گفت و نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی پوش فوتبال ⁧‫ایران‬⁩ انتظار می رفت.دل یک ملت برای موفقیت و سربلندی تیم ملی می‌تپد.   برای دیدن یک بازی دلنشین و انشاءالله یک نتیجه شیرین دیگر در بازی بعدی (با آمریکا) روزشماری می‌کنیم.

 

متن پیام سرلشکر سلامی نیز به شرح نیز می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی غرور انگیز و با شکوه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برابر تیم ملی ولز در رقابتهای جام جهانی 2022 قطر را به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ملت شریف و قهرمان ایران و یکایک بازیکنان و کادر فنی افتخار آفرین تیم، تبریک عرض می نمایم. تداوم موفقیت و سربلندی فوتبال کشورمان در ادامه جام جهانی 2022 را از درگاه خداوند متعال طلب می کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبارسیاسیورزش
پربازدیدعلی دایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی