تردد دانش‌آموزان با سرویس مدرسه اینترنتی

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، نورعلی عباسپور روز چهارشنبه در سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش اظهار داشت:  متناسب با متقاضیان سرویس حمل و نقل در مدارس ، اقدام به انعقاد قرارداد مشروط شد و مقرر گردید خانواده ها قادر به استفاده از ظرفیت خدمات حمل و نقل به شیوه اینترنتی باشند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان که در اردوگاه شهید باهنر تهران سخن می گفت افزود: تصمیم گیری در مورد لباس و پوشش دانش آموزان را بر عهده شورای مدارس دانست و گفت: اعضای شورای مدرسه باید از هر گونه اجبار و تهیه لباس دانش آموزان،  اجتناب کرده و بر رعایت چهارچوب مذکور در فصل ۵ آیین نامه اجرایی مدارس تاکید داشته باشند .
وی ادامه داد: با استناد اصلاحیه ماده ۱۱ قانون شوراهای آموزش و پرورش، «مشارکت مالی والدین» در مدارس تنها باید به صورت داوطلبانه و خارج از فصل ثبت نام، انجام شود و خانواده ها باید در عوض مشارکت مالی، از مدارس رسید رسمی، دریافت کنند .
عباسپور با تاکید بر اهمیت آموزش خانواده ها، تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم مدرسان آموزش خانواده را در مدارس ساماندهی کرده و آموزش خانواده (حداقل ۵ و حداکثر ۹ جلسه) را بر اساس نیاز سنجی در مدرسه، انجام دهیم.

وی گفت:‌ توانستیم با عضویت والدین در گروه های مجازی در مدارس مختلف و از طریق شبکه شاد، بسیاری از برنامه ریزی های مربوط به آموزش خانواده را از طریق بستر مجازی، پیگیری کنیم.
او از بکارگیری مشاوران متخصص و استفاده از فناوری های نوین در ارائه خدمات مشاوره  در مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده و معرفی این مراکز به مدارس و خانواده ها به عنوان دیگر اقدامات موثر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش یاد کرد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی