همسر جدید شهره لرستانی کیست؟ / تصویر جدید بازیگر جنجالی پس از مرد شدن!

به گزارش ساناپرس، شهره لرستانی با یک پست همه چیز را روشن کرد. او از رابطه پنهانی اش گفت و به سوالات زیاد درباره کلاهش پاسخ داد و ماجرای فرزندش را شفاف سازی کرد.
شهره لرستانی بازیگر موفق سینما و تلوزیون ایران تقریبا زندگی بدون حاشیه ای داشت تا اینکه خبر تطبیق جنسیت شهره لرستانی فضای مجاری را پر کرد. شهره لرستانی که اکنون با نام مازیار لرستانی شناخته شده است دلیل تاخیر در عمل تطبیق جنسیتش را اوضاع مالی بد اعلام کرد. شهره لرستانی ازدواج نکرده و مجرد است در ادامه به حواشی شهره لرستانی میپردازیم.

زندگی شخصی شهره لرستانی

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدشهره لرستانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی