حرکت جنجالی این بازیگران خانم/ پوشیدن دامن در ملا عام!!

به گزارش ساناپرس، پوشش دامن برای زنان یکی از قدیمی ترین، کلاسیک‌ترین و البته دوست‌داشتنی‌ترین پوشش هاست. دامن‌ها مدل‌های بیشماری دارند؛ از کوتاه گرفته تا بلند، دنبال‌دار؛ راسته و… این قسمت از پوشش سخاوتمندانه به هر اندامی اجازه می‌دهد که در یکی از مدل‌های‌اش جا شود و زیبایی‌اش را به رخ بکشد.

برترین ها نوشت: پوشش دامن برای زنان یکی از قدیمی‌ترین، کلاسیک‌ترین و البته دوست‌داشتنی‌ترین پوشش هاست. دامن‌ها مدل‌های بیشماری دارند؛ از کوتاه گرفته تا بلند، دنبال‌دار، راسته و… این قسمت از پوشش سخاوتمندانه به هر اندامی اجازه می‌دهد که در یکی از مدل‌های‌اش جا شود و زیبایی‌اش را به رخ بکشد.

بازیگران زن ایرانی هم در این سال‌ها نشان داده اند، با این پوشش می‌توانند حسابی جلب توجه کنند، خصوصا در جشنواره‌ها و مراسم خارج از کشور که آزادی پوشش وجود دارد. در ادامه به چند بازیگری که در استایل شان، دامن را جا داده اند، نگاهی انداخته ایم.

لیلایِ دامن‌کشان در جشنواره‌های خارجی

لیلا حاتمی که به عنوان بازیگر؛ مهمان، داور به جشنواره‌های زیادی در خارج از ایران دعوت می‌شود، دامن‌های زیادی را در این سال‌ها در استایل خود داشته است.

او که خلاقیت زیادی در لباس پوشیدن در این سال‌ها نشان داده؛ حتی به قیمت اینکه مورد پسند خیلی‌ها نباشد؛ به دلیل قد بلندی که دارد؛ دامن‌های کلوش و ماکسی زیادی را امتحان کرده است.

البته که انتخاب اول او همیشه پیراهن‌های درخشان بوده است اما همین طور که می‌بینید؛ لیلای سینمای ایران با کمک استایلیست‌هایی که دارد، می‌تواند یک دامن بسیار کلاسیک نوک مدادی را در یک استایل منوکروم با کتی طوسی؛ بلند ست کند و با اینکه همان سبک مینیمالیستی‌اش را دارد اما به اندازه کافی درخشنده و جذاب باشد.

اخباربازیگران و هنرمندان
بازیگرپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی