شهره لرستانی هم مهاجرت کرد؟ / بازیگر جنجالی با ارشد اولین سبیل رفت!

به گزارش ساناپرس، شهره لرستانی پستی در اینستاگرام منتشر کرده و گفته است « به می پرستی از آن نقش خود زدم بر آب | که تا خراب کنم نقش خود پرستیدن»
شهره لرستانی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است. شهره لرستانی در فیلم ها بسیار خوش درخشیده است. شهره لرستانی اخیرا ماجرای تغییر جنسیتش را علنی کرد. ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی واکنش های بسیاری برانگیخت. شهره لرستانی نام خودش را مازیار معرفی کرده است.

زندگی شخصی شهره لرستانی

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.

این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

شهره لرستانی از دوران کودکی هم به بازیگری علاقه مند بود و از زمانی که تنها 5 سال داشت نمایش هایی را برای اهالی خانه اجرا و کارگردانی میکرد.

شهره لرستانی جزو آن دسته از هنرمندان است که زندگی مجردی را به متاهلی ترجیح داده و ازدواج نکرده است.

ازدواج میان هنرمندان به دلیل شرایط شغلی که آنها دارند و دغدغه هایی که زندگی هنری ایجاد میکند تا حدودی دشوار است و شهره لرستانی با توجه به این موضوع تابه حال نتوانسته تصمیمی برای ازدواج بگیرد و به نظرش درک شرایط زندگی با یک هنرمند دشوار است و به همین دلیل ترجیح داده است که مجرد بماند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدشهره لرستانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی