خرید بک دراپ از فروشگاه دیدنگار

خرید بک دراپ از فروشگاه دیدنگار

آشنایی با بک دراپ

یکی از رایج ترین اشتباهات عکاسان تازه کار این است که هنگام عکاسی به بک دراپ عکس فکر نمی کنند. در واقع پس زمینه و سافت باکس از مهمترین تجهیزات در ساخت یک تصویر هستند. در عکاسی همه عناصر تشکیل دهنده اعم از نور و پس زمینه عکس باید هماهنگ باشند.

بک دراپ ها، که مورد علاقه عکاسان با هر سطح مهارت می باشند، راه حلی مقرون به صرفه برای برندهای بزرگ و کوچک هستند که برای ایجاد یک پس زمینه عالی برای عکاسی در حوزه های متفاوت مناسب اند.

خرید بک دراپ از فروشگاه دیدنگار

خرید بک دراپ از فروشگاه دیدنگار

در فروشگاه دیدنگار شما مجموعه بزرگی از بک دراپ عکس، هم برای استودیوی عکاسی تان و هم برای عکاسی در فضای باز پیدا خواهید کرد. با یک پس زمینه، یک عکس آشفته را با ابزارهای ساده به یک پرتره حرفه ‌ای تبدیل می‌کنید. با استفاده از بک دراپ عکسی با پس زمینه خنثی دریافت می‌کنید که در آن تمرکز اصلی روی خود سوژه است. در این فروشگاه لوازم جانبی و سافت باکس ها را خواهید دید و گام مهمی در جلب رضایت کامل مشتریان برداشته است. طیف وسیعی از بک دراپ های این فروشگاه برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب هستند و مشتریان می توانند به صورت آنلاین و با اطمینان خرید کنند.

بک دراپ ها برای عکس‌برداری آسان و خلق تصاویر بدیع کاربرد دارند. برای حرفه ‌ای به نظر رسیدن در دنیای آنلاین، استفاده از پس زمینه و سافت باکس ها سطح عکاسی شما را ارتقا می ‌دهند. بک دراپ و سافت باکس ها برای عکاسی از محصولات فروشگاه ایده آل به نظر می آیند. فقط کافیست بسته محصول را باز کنید، جلوی پس زمینه قرار دهید و عکس بگیرید و کشف کنید که چگونه یک پس زمینه می‌تواند عکاسی شما را متحول کند.

بک دراپ چیست؟

فروشگاه های عرضه بک دراپ با عرضه انواع بک دراپ ها، شما را در خلق تصاویری بدیع یاری می دهد. بک دراپ ها برای عکاسی خانوادگی، کودک، عروسی و حتی عکاسی تبلیغاتی و عکاسی در فضای باز کاربرد دارند. برای اینکه عکس ‌ها را تا حد ممکن واضح، کنتراست و تماشایی کنید، لازم است از پس زمینه برای عکاسی استفاده کنید تا توجه را به جسم جلب کنید و ترکیبی منحصر به فرد در کادر ایجاد کنید.

بک دراپ خنثی، نوعی پس ‌زمینه یکنواخت، با عناصر غیرقابل شناسایی است که اجازه می‌دهد سوژه اصلی برجسته شود. در بک دراپ های یکپارچه، عناصر در کامل بودن تصویر و خوانایی آن تاثیر گذاشته و به روشن شدن معنای آن کمک می کنند. همچنین پس زمینه می‌تواند از عناصر غیرقابل شناسایی تشکیل شده باشد که دارای عملکرد ترکیبی مکمل سایر عناصر تصویر هستند.

بک دراپ چیست

بک دراپ چیست؟

این بدان معنا نیست که همیشه باید از پس ‌زمینه ‌های خنثی استفاده کنیم که تمرکز را روی موضوع اصلی بگذاریم، بلکه باید سعی کنیم مواردی  را پیدا کنیم که بتواند محتوای عکس را تکمیل کند. یک بک دراپ نامناسب، باعث سردرگمی در دید عناصر می شود. صرفاً تغییر زاویه کادر می تواند به ما در تغییر دید تصویرمان کمک کند. اگر پس زمینه عالی نیست و توانایی حرکت را نداریم، همیشه می توانیم از لنز تله فوتو استفاده کنیم و با حداکثر دیافراگم عکاسی کنیم. به این ترتیب می‌توانیم مناظر را خارج از فوکوس قرار دهیم تا سوژه اصلی بهتر نمایان شود. در هر صورت، لازم است در مورد آنچه قصد عکاسی از آن را داریم فکر کنیم و از تجهیزاتی که در نزدیکی سوژه با آنها سروکار داریم، بهترین استفاده و بهره ‌برداری را کنیم.

انواع صفحات زمینه

بک دراپ های عکاسی توسط عکاسان حرفه ای استفاده می شوند. پس ‌زمینه ‌ها می‌توانند ساده باشند یا طرحی روی آن‌ها داشته باشند. بک دارپ ها معمولاً تمیز و سفید هستند تا از افتادن سایه ها روی صورت جلوگیری کنند. بک دراپ ها در طیف گسترده ای از مواد، رنگ ها و اندازه ها در فروشگاه دیدنگار موجود هستند. محبوب ترین متریال برای بک دراپ های ساده یا رنگی، بوم 100% کتان است. این به این دلیل است که نور در سطوح کتانی به طور موثرتری جذب می شود و انعکاس نمی یابد.

بک دراپ های عکاسی یکی از ساده ‌ترین و مقرون به صرفه ‌ترین ابزارهایی هستند که با آن می‌توانید عکس ‌های استودیویی واقعاً زیبایی خلق کنید. صرف نظر از اینکه سوژه شخص باشد، محصول یا ماده غذایی باشد. داشتن پس زمینه به ایجاد فضای خاصی در تصویر کمک می کند. برای اینکه چنین پس زمینه ای تا حد امکان مفید باشد، مهم است که آن را به درستی انتخاب کنید، زیرا نتایج عکسبرداری مستقیماً به این انتخاب بستگی دارد. در بیشتر موارد، یک بک دراپ از مواد بدون درز ساخته می‌شود که رنگ‌بندی آن طوری انتخاب می‌شود که موضوع عکس در برابر پس ‌زمینه متضاد به نظر برسد. استفاده از پس زمینه مناسب، فرآیند عکاسی را تا حد زیادی برای عکاس تسهیل می کند. با خرید از فروشگاه دیدنگار دیگر نیازی به جستجوی مکان برای عکاسی طولانی مدت نیست و سپس زمان زیادی را صرف روتوش عکس نخواهید کرد.

کاربرد صفحات زمینه

بک دراپ ها، روی میله های بلند آویزان می شوند و گاهی اوقات از ارتفاع سقف تا بالای زمین می آیند. بک دراپ ها در صنعت فیلم نیز استفاده می شود. به ویژه در فیلم هایی که از جلوه های ویژه کامپیوتری زیادی استفاده می کنند. این نوع پس زمینه ها بیشتر به عنوان “صفحه سبز” شناخته می شود زیرا پس زمینه سبز است و بازیگران در مقابل این پس زمینه ایفای نقش می کنند و افکت های لازم را بعداً توسط رایانه می توان اضافه کرد. فیلم های هالیوودی مانند پارک ژوراسیک از فناوری پس زمینه صفحه سبز استفاده می کنند.

کاربرد بک دراپ ها

کاربرد بک دراپ ها

 

با خرید پس زمینه از فروشگاه دیدنگار می توانید به حرفه ای شدن خود کمک کنید و با استفاده از سافت باکس های این فروشگاه میزان نور دلخواه تان را تنظیم کنید.

اگر به عکاسی از محصول یا غذا علاقه دارید و دوست دارید از طبیعت بی جان عکاسی کنید، پس می دانید که یکی از اجزای یک عکس خوب، پس زمینه مناسب است.  برای عکاسی هم از پس زمینه های سبک و یکنواخت و هم از سطوح بافت دار استفاده می شود. رنگ پس زمینه بر حال و هوای کادر تاثیر می گذارد.

رپورتاژ(تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد!)

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی