بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی کدام است؟

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراحی پلاستیک یکی از بخش‌های جراحی ترمیمی و زیبایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. کسانی که دارای مشکلات مادرزادی هستند و یا در اثر حادثه دچار مشکلات مختلف شده‌اند باید از جراحی پلاستیک استفاده کنند. در این میان انتخاب پزشکان متخصص جراحی پلاستیک در تهران به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

با وجود جراحی پلاستیک نقص ناشی از پوست، زیر پوست و استخوان‌ها به راحتی رفع می‌شود. در صورتی که به دنبال شناخت بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستید، کافی است تا پایان همراه ما باشید.

جراحی پلاستیک صورت

شاید به جرات بتوان گفت که گسترده جراحی پلاستیک صورت در سال‌های اخیر افزایش یافته است و شامل جراحی در بخش‌های صورت، بینی، لب، گوش و گردن است. در بحث جراحی پلاستیک صورت دو موضوع مطرح است که یکی از آنها بازسازی و دیگری آرایشی است. جراحی پلاستیک شامل بخش سوختگی و جراحی برای برطرف کردن نقایص و عدم تقارن است که باعث کاهش زیبایی می‌شود مورد استفاده جراحان قرار دارد.

افرادی که به صورت مادرزادی دارای مشکلات مختلف هستند، می‌توانند از این نوع جراحی استفاده کنند. جراحی پلاستیک اگر توسط بهترین فوق تخصص پلاستیک انجام شود می‌تواند نتیجه رضایت بخش داشته باشد. این نوع جراحی به دلیل ارتقاء ساختار ظاهری و ویژگی‌های صورت قابل انجام است. در جراحی پلاستیک صورت برجسته سازی صورت، برجسته سازی چشم، کاشت چانه و گونه، لیپوساکشن و اصلاح چین و چروک صورت انجام می‌شود.

انواع جراحی زیبایی صورت

شاید به جرات بتوان گفت که جراحی زیبایی صورت شامل موارد مختلف است که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم داشت:

جراحی پلاستیک بینی

در این نوع جراحی که به وضوح در بسیاری از افراد دیده می‌شود، ایجاد تغییرات در شکل ظاهری بینی و بهبود عملکرد از طریق ایجاد تغییرات مختلف در ظاهر انجام می‌شود. شاید به جرات بتوان گفت که این نوع جراحی در ایران بسیار رایج است.

جراحی پلاستیک صورت یا لیفت صورت

کلی‌ترین جراحی پوست که توسط پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تهران انجام می‌شود، این نوع جراحی است که به منظور جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌های صورت انجام شده و مورد تایید بسیاری از افراد قرار دارد. این نوع جراحی باعث از بین بردن ظاهر نامتعارف چهره شده و شکل غیرطبیعی چهره را درمان می‌کند.

جراحی پلاستیک پلک

بلفاروپلاستی یکی از شیوه‌های جوانسازی چهره است که برای بالا کشیدن ابروها از طریق لیف‌ ابرو با بوتاکس کربردی است. در این نوع جراحی به دلیل حساسیت‌های زیادی که وجود دارد، جراح باید بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. انتخاب یک جراح مناسب که دارای تخصص کافی باشد دارای اهمیت است.

جراحی پلاستیک چشم

لیفت چشم نیز در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد جوان قرار گرفته است. در این شیوه به منظور برطرف کردن پف زیر چشم و چین و چروک‎‌هایی که وجود دارد جراح با استفاده از ابزارهای پیشرفته، جراحی پوست را انجام می‌دهد.

جراحی پلاستیک گوش

در این شیوه اصلاح شکل و فرم گوش‌ها به خوبی انجام شده که باعث کوچک و یا بزرگ شدن گوش می‌شود. برخی از افراد به دلیل ساختار چهره‌ای که دارند از گوش‌های نامتقارن برخوردار بوده که در این صورت استفاده از این نوع جراحی توصیه می‌شود.

جراحی پلاستیک گونه

در این جراحی پلاستیک که توسط پزشکان متخصص قابل انجام است، به منظور برجسته سازی و زاویه‌دار کردن گونه از جراحی پلاستیک گونه استفاده می‌شود. پزشکان متخصص در سال‌های اخیر با جراحی‌های مختلف زیبایی روبرو هستند که اهمیت آن زمانی دوچندان می‌شود که افراد متقاضی جوان هستند.

جراحی پلاستیک لیفت پیشانی

وجود چین و چروک‌های مختلفی که بر روی پیشانی بسیاری از افراد وجود دارد باعث شده است تا آنها از عمل لیفت پشانی استفاده کنند. شناخت بهترین دکتر متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند عمل را به بهترین شکل انجام دهند.

وظایف جراح پلاستیک

با توجه به این که جراح پلاستیک دارای وظایف زیادی است، انتخاب بهترین جراح پلاستیک دارای اهمیت است و باعث می‌شود تا جراح بتواند به بهترین شکل، جراحی را انجام دهد. جراح پلاستیک باید به گونه‌ای وظایف خود را انجام دهد که ظاهر بیمار بهبود پیدا کرده و به زیبایی ایده‌ال دست پیدا کند. امروزه جراحی پلاستیک در کشور ایران مورد استقبال بسیاری از افراد به ویژه جوانان قرار گرفته است. خدمات مختلف جراحی زیبایی بسیار متعدد هستند. جوانسازی چهره و اصلاح آن باعث می‌شود تا اعتماد به نفس افراد به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

آشنایی با بهترین فوق تخصصان جراحی پلاستیک

برای این که بتوانید بهترین جراح را شناسایی کنید باید در مورد عمل جراحی پلاستیک اطلاعات خود را افزایش دهید، در این بخش قصد داریم تا به بهترین پزشکان جراح پلاستیک و زیبایی اشاره داشته باشیم:

دکتر علی اکبر مروتی

علی اکبر مروتی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی است که از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شده است. وی در زمینه جراحی بسیار متخصص است و تا به امروز بیش از هزار جراحی مختلف را انجام داده است. از خدمات این دکتر می‌توان به جراحی بینی، لابیاپلاستی، لیپوماتیک، جراحی زیبایی شکم، تزریق چربی، لیفت صورت و… اشاره کرد.

دکتر امیر دریانی

امیر دریانی فوق تخصص جراح پلاستیک است که از دانشگاه علوم پزشکی مدرک خود را دریافت کرده است. ایشان به عنوان یکی از جوان‌ترین پزشکان زیبایی کشور محسوب می‌شوند. از خدمات دکتر امیر دریانی می‌توان به جراحی زیبایی سینه و شکم، پیکرتراشی، جراحی سر و گردن، تزریق چربی و جوانسازی، تزریق ژل و بوتاکس اشاره کرد.

دکتر آرش نجف بیگی

دکتر نجف بیگی یکی از فوق تخصص‌های مطرح تهران است که در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی توانسته است کمک به سزایی به افراد و متقاضیان داشته باشد. ایشان دارای گواهی نامه‌های ایزو 9001 و 10002 است که تهران مشغول به کار است.

جمع بندی

زیبایی به عنوان یکی از عوامل اصلی افزایش اعتماد به نفس در افراد به شمار می‌رود. امروزه عمل زیبایی مورد توجه بسیاری از آقایان و خانم‌ها قرار دارد. جراحی پلاستیک بسیار گسترده است و افراد بر حسب نیاز خود می‌توانند از هر یک از آیتم‌های مختلف برای افزایش زیبایی چهره خود استفاده کنند. در این مقاله در مورد طیف گسترده عمل‌های زیبایی مطالب جالب توجهی بیان شده است. در ادامه به مهم‌ترین فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی اشاره شده است.

کسانی که به دنبال عمل زیبایی هستند، بهتر است به دنبال انتخاب کلینیک مناسب باشند تا بتوانند با کمترین هزینه، بهترین نتیجه را برای افزایش زیبایی خود دریافت کنند.

رژیم و تندرستیسبک زندگیسلامت
جراحی پلاستیکجراحی زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی