حرکت جنجالی شهره لرستانی برای هنگامه قاضیانی!

به گزارش ساناپرس، مازیار لرستانی با انتشار پستی در اینستاگرام از هنگامه قاضیانی دفاع کرد. مازیار لرستانی بازیگر و کارگردان اهل ایران است. مازیار لرستانی ( شهره صالحی لرستانی) متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵است. مازیار لرستانی در سال ۱۳۶۵ با بازی در فیلم اغر بخیر وارد حرفه سینما و تلویزیون شد. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ و همچنین فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فیلمنامه‌نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال ۱۳۷۳ بوده‌است.

 

مازیار لرستانی با انتشار پستی در اینستاگرام از هنگامه قاضیانی دفاع کرد و نوشت:

اوایل تابستان در خانه سینما بهمراه هنگامه_قاضیانی عزیزم این عکس یادگاری را گرفتیم ..

غمزده ام از شنیدن خبر بازداشتش …

خسته و ملولم از رنج زیستن

از سوگواری مادران و پدران شریف سرزمینم ..

از اینهمه خبر تلخ .. اینهمه حادثه ناگوار .. این همه مصیبت…

خسته ام .. مدیدی است که خسته ام

برای او آرزوی رهایی دارم

تصویری از مازیار لرستانی با دندانپزکش متشر شده که برخی از رسانه ها به عنوان همسر وی یاد کرده اند اما این خانم دندانپزشک مازیار لرستانی است و همسر این هنرمند نیست.

مازیار لرستانی در خصوص عکس منتشر شده از او و خبر ازدواجش، اعلام کرد:

من تاکنون ازدواج نکرده‌ام و علت این اخبار نادرست را نمی‌دانم. تصویر منتشر شده، عکس دندانپزشک من است.

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: «تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.»

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدشهره لرستانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی