آشنایی با 3 نوع لیبل پرکاربرد در بازار

آشنایی با 3 نوع لیبل پرکاربرد در بازار

چاپ لیبل در طرح‌ها و انواع مختلف یکی از روش‌های تبلیغاتی موثر است که برای معرفی کسب و کارها استفاده می‌شود. اما چند نوع لیبل داریم؟ برای سفارش انواع برچسب با کیفیت به کدام مجموعه مراجعه کنیم؟ در ادامه مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

آیا با چاپ لیبل متالایز آشنایید؟

لیبل متالایز معمولا برای چسباندن روی انواع کالاها و سطوح مختلف استفاده می‌شود. معمولا چاپ متالایز در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاوم است به همین دلیل برای تبلیغات انواع صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطح این گونه برچسب‌ها بسیار براق و حالت رفلکتیو دارد. این درخشندگی باعث لوکس به نظر رسیدن محصول مورد نظر شده و جلوه بصری بالایی دارد.

برچسب‌های متالایز معمولا ضدخش و ضدرطوبت هستند و در برابر مواد شیمیایی، پارگی و کشش نیز مقاومت بالایی دارند. به همین دلیل در شرایط محیطی سخت به خوبی دوام می‌آورند. در مرکز چاپ رفاه شما می‌توانید انواع لیبل متالایز را در 7 رنگ مختلف و کیفیت متفاوت انجام دهید.

آشنایی با لیبل صدفی

لیبل صدفی از جمله برچسب‌هایی است که ماده اولیه آن از پلاستیک یا همان پلی پروپیلن تشکیل شده است. به برچسب‌های صدفی برچسب‌های PVC  نیز گفته می‌شود. در قسمت پشتی این برچسب‌ها حالت چسبناک ایجاد شده و بدین ترتیب روی محصولات مختلف چسبیده می‌شود. ظاهر پلاستیکی و براق و صاف آن از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این گونه محصولات است.

استفاده از پلاستیک در تولید برچسب‌های صدفی کمک می‌کند تا میزان مقاومت آن‌ها در برابر کشیدن و پاره شدن زیاد باشد. این دسته از لیبل‌ها نسبت به برچسب‌های کاغذی مقاومت بیشتری دارند و مقاومت خوبی در برابر شرایط مختلف دمایی، رطوبت و … از خود نشان می‌دهند.

معمولا برچسب‌های صدفی به دو شکل مات یا براق تولید می‌شوند که مشتری با توجه به نیاز خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند.

علاوه بر این، میزان چسبندگی لیبل‌های صدفی نیز متفاوت بوده و بر این اساس نیز دسته‌بندی می‌شوند. انواعی از برچسب‌های صدفی که میزان چسبندگی بسیار زیادی دارند، با نام برچسب هاتملت یا پرچسب شناخته می‌شوند. انواع دیگری که میزان چسبندگی کمتری دارند، با نام کم چسب یا کرونال مشهور هستند. شما می‌توانید برای سفارش انواع لیبل‌های صدفی با قیمت مقرون به صرفه به مجموعه چاپ رفاه مراجعه کنید.

لیبل گلاسه، پرکاربردترین نوع لیبل

از جمله برچسب‌های مهم و بسیار پرطرفدار در بازار لیبل گلاسه است. برچسب‌های گلاسه نیز در مرکز چاپ رفاه با پیشرفته‌ترین دستگاه و مواد اولیه تولید می‌شود؛ به همین دلیل به مرور زمان، رنگ و طرح خود را حفظ کرده و از بین نمی‌رود. چاپ لیبل گلاسه یو وی، گلاسه بدون روکش و گلاسه قالب‌دار از جمله پرکاربردترین چاپ‌ها بوده که می‌توانید به مجموعه چاپ رفاه سفارش دهید.

کلام آخر

چاپ لیبل از جمله مهم‌ترین گام‌ها در تبلیغات است. لیبل‌ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام در ویژگی ظاهری و کاربرد متفاوتند. در این مطلب سه نوع این محصول پرطرفدار در بازار شرح شد. علاوه بر این مجموعه چاپ رفاه نیز به عنوان مرکزی معتبر با دستگاه‌های پیشرفته برای سفارش انواع برچسب نیز معرفی شد. برای سفارش گزینه‌ها با طرح‌ها و جنس‌های مختلف و با قیمت مقرون به صرفه می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید.

رپورتاژ(تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد!)

کسب و کار
لیبللیبل صدفیلیبل متالایز
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی