حرکت جنجالی بازیگر خانم بر علیه مهران رجبی / دماغ رجبی دوباره سوژه شد!

به گزارش ساناپرس؛ حرکت جنجالی بازیگر خانم بر علیه مهران رجبی / دماغ رجبی دوباره سوژه شد! فقیهه سلطانی عکسی را برای تیکه انداختن به مهران رجبی به اشتراک گذاشته است.

فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در همدان متولد شد.
فقیهه سلطانی در رشته گرافیک دیپلم گرفت و با شرکت در کلاس‌های خانم گلاب آدینه در سال ۱۳۷۱، دوره‌های بازیگری را گذرانده و فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است.

خانواده فقیهه سلطانی

این هنرمند کشورمان در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شد، پدرش روحانی است و بیشترین تاثیر را در زندگی اش از پدرش گرفته است. او دارای هفت خواهر و برادر است که سعید سلطانی برادر بزرگش کارگردان و نویسنده بوده و یکی از خواهرانش به نام فخری سلطانی از بازیگران سینما و تئاتر است.
فخری سلطانی فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۰ در سریال امام علی به همراه خواهرش آغاز کرد و سپس به عنوان بازیگر اصلی فیلم سارای مقابل دوربین رفت. او در فیلم‌هایی همچون معجزه خنده و فصل پنجم نقش آفرینی کرده است.

ماجرای آشنایی و ازدواج فقیهه سلطانی

ماجرای آشنایی فقیهه سلطانی و همسرش به یک مراسم خیریه و حضور هر دوی آن‌ها بازمی‌گردد.
فقیهه سلطانی و همسرش اردیبهشت ماه سال ۹۴ ازدواج کردند.
جلال امیدیان متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷، بازیکن سابق و مربی فوتبال کشورمان است و سابقه بازی فوتبال در تیم‌های پیکان تهران، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد.

گندم دختر فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی با حضور در برنامه دورهمی خبر بارداری خود را اعلام کرد و در دی ماه سال ۹۵، گندم دختر این او به دنیا آمد. جلال امیدیان از ازدواج قبلی خود، یک دختر به نام نسیم دارد.

آغاز بازیگری فقیهه سلطانی در سینما و تلویزیون

فقیهه سلطانی فعالیت هنری خود را با نقش کوتاهی در فیلم روسری آبی به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۴ اولین تجربه تلویزیونی خود را با سریال بی بی یون به کارگردانی حسین پناهی بدست آورد که این مجموعه در سال ۱۳۷۷ به روی آنتن رفت.
فقیهه سلطانی با فیلم معجزه خنده ساخته یدالله صمدی در سال ۱۳۷۵ به صورت حرفه‌ای کار خود در سینما را ادامه داد و برای حضور در این فیلم و نقش متفاوت خود توانست کاندید دریافت تندیس زرین از جشن خانه سینما شود.
فقیهه سلطانی در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر با ۳ فیلم نغمه، صورتی و دوشیزه پرکارترین بازیگر بود.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدمهران رجبی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی