آخرین وضعیت دانشگاه ها پس از شیوع آنفلوآنزا

به گزارش ساناپرس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار مجازی شدن دانشگاه‌ها به دلیل افزایش آنفلوآنزا شدند. برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار تعطیلی دانشگاه هابا شیوع و یشتر شدن آنفلوآنزا شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:

«با توجه به شیوع ویروس آنفلوآنزا و همچنین فراگیر شدن ویروس کرونا در برخی از شهرها، مدارس و دانشگاه‌ها را تعطیل و آموزش‌ها را آنلاین کنید.»

* کمبود وسایل ضد عفونی در خوابگاه‌ها

محدثه حیدری سردبیر این پویش سامانه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اتفاقات اخیر در دانشگاه ها و واگیردار بودن بیماری آنفلوآنزا در خوابگاه‌ها، وزارت علوم کلاس‌های دانشگاه‌ها را آنلاین کند.

وی افزود: خوابگاه‌های دانشگاه‌ها در اوایل کرونا وسایل ضد عفونی کننده داشتند اما الان دیگر ندارند، متاسفانه تهویه درست در خوابگاه ها نداریم. در یک اتاق کوچکی که نه تهویه هوا است و نه وسیله ضد عفونی باید در کنار هم زندگی کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: یکی از هم‌خوابگاهی‌های ما آنفلوآنزا گرفت و اکثر دوستانمان هم گرفتند، افرادی که بومی شهری که ما ساکن آن هستیم، هستند به نسبت ما دانشجوهای خوابگاهی کمتر دچار مشکل و بیماری هستند.

سردبیر این پویش گفت: درخواست ما با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا برگزاری مجازی کلاس‌های درس دانشگاه‌هاست.

پایان پیام/

اخبارسبک زندگیسلامت
آنفلوآنزاپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی