ماجرای خودکشی فریبا نادری / علت خودکشی فریبا نادری + عکس

به گزارش ساناپرس، فریبا نادری یک استوری عجیب در مورد طرز خودکشی در اینستاگرام خود منتشر کرده که باعث نگرانی دنبال کنندگانش در اینستاگرام شده است.
فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران است. فریبا نادری دوباره ازدواج کرده که همسر اولش فوت کرده است و همسر دومش مهرداد طباطبایی است. حاصل ازدواج فریبا نادری یک دختر به نام یارا است. فریبا نادری لیسانس رشته گرافیک را دارد.

یکی دیگه آرزویی نمی کنه… یکی دیگه به تحصیل ادامه نمیده… یکی دیگه به خودش نمی رسه

یکی مدام ترانه های غمگین گوش میده… یکی دیگه از خودش عکس یادگاری نمی گیره…یکی محبت نمی کنه یکی دیگه محبت نمی پذیره و این گونه است که اکثر آدم ها در 30 سالگی می میرند و در 60 سالگی دفن می شوند.

نام :فریبا

نام خانوادگی :نادری

تاریخ تولد :23 فروردین 1363

سالهای فعالیت :1382 تاکنون

همسرها :مسعود رسام(فوت شده)، مهرداد طباطبایی

فرزندان :یک دختر به نام یارا

زندگی شخصی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدفریبا نادری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی