واکنش جدید حمید استیلی به گلش به آمریکا؟!

 

به گزارش ساناپرس، گل حمید استیلی در پیروزی ۲ بر یک ایران مقابل آمریکا در جام‌جهانی ۹۸ یکی از قاب‌های ماندگار ایران در تاریخ جام‌جهانی است.

۱۹۹۸ فرانسه دومین حضور ایران در جام‌جهانی بود، آن هم پس از ۲۰ سال انتظار که از اولین صعود می‌گذشت، با یک صعود دراماتیک و آن بازی خاطره‌انگیز ۸ آذر در ورزشگاه ملبورن برابر استرالیا.

باخت یک بر صفر برابر یوگسلاوی در شرایطی که شاگردان جلال طالبی نمایش قابل قبولی داشتند و تنها با یک ضربه ایستگاهی سینیسیا میهایلوویچ در سنت اتین مغلوب شدند، شروع کار تیم ملی در دومین حضور در جام‌جهانی بود. مانند جام‌جهانی ۱۹۷۸ که شاگردان حشمت مهاجرانی کارشان را با باخت آغاز کردند.

قاب ماندگار ایران در فرانسه، در دومین بازی رقم خورد، بازی با آمریکا در ورزشگاه ژرلاند لیون، مسابقه‌ای که با توجه به تنش‌های سیاسی دو کشور، بازی قرن لقب گرفته بود.

دقیقه ۴۱ بازی سانتر جواد زرینچه از جناح راست و ضربه سر حمید استیلی که به تور دروازه کیسی کلر چسبید، یکی از مهم‌ترین قاب‌های ماندگار تاریخ فوتبال ایران است و گل قرن لقب گرفت، مسابقه‌ای که در نهایت با پیروزی  ۲ بر یک تیم کشورمان تمام شد تا اولین پیروزی تاریخ ایران در جام‌جهانی ثبت شود. آن هم در دیداری که جنبه‌های غیر ورزشی پررنگ‌تر از ورزشی بود

اخبارورزش
استیلیپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی