معرفی محله ایوب سلطان استانبول+ خرید خانه در این محله

خرید ملک در ایوب سلطان محله‌ی باصفا و خوش آب و هوای ترکیه با اهداف مختلفی صورت می‌گیرد. مثلاً اینکه اگر قصد دارید به ترکیه مهاجرت کنید، خرید خانه در ترکیه روش خوبی است.

خرید ملک در ترکیه حتی اگر با هدف زندگی در ترکیه و گرفتن اقامت این کشور نباشد باز هم اقدام هوشمندانه‌ای برای سرمایه‌گذاری است. زیرا قیمت ملک در ایوب سلطان و سایر شهر‌های ترکیه همواره رو به بالاست.
چه قصد مهاجرت داشته باشید چه سرمایه‌گذاری؛ خرید خانه در کشور خارجی کاری نیست که خودتان بتوانید طبق روال معمول خرید خانه انجام دهید. حتماً برای این کار به مشاوره و راهنمایی نیاز خواهید داشت. در این مطلب قصد داریم یکی محله‌های باصفای استانبول ترکیه را به شما معرفی می‌کنیم. در واقع این مقاله راهنمای خرید خانه در یکی از محلات ترکیه با نام محله ایوپ سلطان است.
اگر قصد خرید خانه در استانبول را دارید، بهتر است اول محله ایوب سلطان باصفا را بشناسید؛ سپس تصمیم نهایی خود را برای انتخاب محله بگیرید. همراه ما بمانید و با این محله و روش خرید خانه در آن آشنا شوید.

مهاجرت از طریق خرید خانه در ترکیه

قبل از هر چیز بد نیست در مورد اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید خانه در استانبول مطالبی بشنوید. سال‌های زیادی است که مردم با خرید ملک در کشور‌های دیگر هم می‌توانند اقامت آن کشور را به دست بیاورند، هم اینکه از مزایای زندگی در آن بهره‌مند شوند. حتی اگر هرگز قصد مهاجرت یا زندگی در کشور دیگری را نداشته باشید، خرید ملک در کشور‌های استراتژیکی همچون ترکیه سرمایه‌گذاری پرسودی است. خرید خانه در هر کدام از شهر‌های ترکیه از جمله شهر‌های مدرن و پرجمعیت استانبول، آنکارا، ازمیر همینطور شهر‌های سرسبز کوش آداسی، آنتالیا، مارماریس برای سرمایه‌گذاری مناسب است.
در این میان استانبول شهر تاریخی و زیبای ترکیه به یکی پرطرفدارترین شهر‌ها برای سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک تبدیل شده است. محله ایوب سلطان یا ایوپ سلطان یکی از محلات شهر استانبول است که هر ساله تعداد زیادی از افراد به سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه جذب می‌کند.

با محله ایوپ سلطان ترکیه آشنا شوید

در این قسمت برای کسانی که قصد خرید ملک در ایوب سلطان ترکیه را دارند ولی با این شهر زیبا آشنا نیستند مطالبی را ذکر کرده‌ایم. همچنان همراه ما باشید و محله ایوپ سلطان در استانبول را بهتر بشناسید.

ایوب سلطان در بخش اروپایی استانبول

محله Eyup یا ایوپ سلطان در بخش مرکزی شهر استانبول یکی از مناطق سرسبز قرار دارد. این شهر در امتداد یکی از سواحل دریای سیاه و بین دو محله چیفتالان و اکپینار قرار گرفته است. همچنین قرار گرفتن در کنار ساحل کوتاهی در بخش شاخ طلایی قرار مناظر و آب و هوای دل‌انگیزی به شهر بخشیده است.
از محله ایوب سلطان دسترسی به تمام نقاط شهر استانبول و برخورداری از امکانات شهری به آسانی امکان‌پذیر است. به همین دلیل بسیاری از مردم جهان از جمله ایرانیان به خرید ملک در ایوب سلطان علاقه‌مند هستند.

ایوب سلطان؛ شهر تاریخی استانبول

محله ایوپ سلطان یکی از مناطق تاریخی و قدیمی استانبول است. این منطقه که در ابتدا یک روستا بوده در زمان امپراتوری بیزانس با نام کاسمیدیون شناخته می‌شد. در دوره‌های بعدی نام این شهر با اقتباس از یکی از یاران پیامبر (ص) با نام ابو ایوب سلطانی به ایوب سلطان یا ایوب سلطان تغییر داده شد. مقبره‌ی ایوب سلطان نیز در همین منطقه قرار دارد. زمانی سلطان محمد فاتح یک از سلاطین عثمانی دستور ساخت این مقبره را داده است.

برای آسان‌تر شدن خرید ملک در ایوب سلطان محله‌های آن را بشناسید

برای خرید آپارتمان در ایوب سلطان یا خرید ویلا بهتر است محله‌های این منطقه را به خوبی بشناسید. از این طریق می‌توانید خانه‌ای مناسب سلیقه‌ی خودتان پیدا کنید.

محله‌های دیگر استانبول که در اطراف محله ایوپ سلطان قرار دارند مناطق سلطان قاشی و آرناوات کوی از غرب، مناطق فاتح و زیتون بورو از جنوب، بایرام پاشا و قاضی عثمان پاشا از جنوب غرب و بی‌اولو و کایتحانه از جنوب شرق هستند.
به طور کلی این منطقه دارای ۲۸ محله است. نام این محلات (چیر چیر، اسلام بی، کارا دولاپ، علی بی‌کوی، آغاجلی، آکپینار، مرکز، آکشم ستین، معمار سینان، می‌تحت پاشا، چیفتالان، نیشانجی، دفتردار، اودا یری، پیرینجی، دکمه جیلر، امنیت تپه، رامی جوما، اسن تپه، گوزل تپه، احسانیه، ‌ایشیکلار، گوکتورک مرکز، ‌یشیل پینار، توپچولار، سلاحدار آقا، ساکاریا، رامی ینی محله سی) است.

مزایای خرید ملک در ایوب سلطان

علاوه بر قدمت تاریخی و موقعیت جغرافیایی ایوپ سلطان ویژگی‌های مهم دیگری دارد که آن را به یکی از قطب‌های سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

دسترسی آسان به مناطق دیگر و مراکز مهم استانبول

بسیاری از مردم خرید ملک در ایوب سلطان را به خاطر دسترسی آسان این شهر به مراکز مهم استانبول می‌پسندند. می‌دانید که زندگی در کلان شهر‌ها به خاطر دشواری رفت و آمد سخت است. اما وجود انواع شبکه‌های حمل و نقل در ایوپ سلطان دسترسی به مناطق دیگر را بسیار آسان کرده است.
راه‌های ارتباطی محله ایوب عبارتند از :

  • اتوبوس
  • تاکسی‌های زرد و آنلاین
  • قایق، کشتی و دلموش
  • متروبوس
  • تله کابین

دسترسی به مراکز درمانی

امکانات درمانی در شهر ایوب عالی است. این نیز یکی از دلایلی است که مردم را به خرید ملک در ایوب سلطان ترغیب می‌کنند. وجود دو بیمارستان دولتی ایوب و بیمارستان خصوصی علی بی‌در این شهر دسترسی به امکانات درمانی را برای ساکنان آسان کرده است. شهر Eyup همچنین دارای یک مرکز پزشکی به نام آجیبادم گوک تورک است. این مرکز خصوصی است و امکانات درمانی و پزشکی قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

امکانات آموزشی و تحصیلی

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در ایوب سلطان برخورداری از امکانات آموزشی در این منطقه است. در ایوب چندین دانشگاه سطح بالا با نام‌های دانشگاه بیلگی، کالج خصوصی کمربند دریایی سیاه، کالج کمربورگاز اورگور، کالج طبیعت قرار دارد.

شرایط و هزینه زندگی در ایوپ سلطان

شرایط زندگی در شهر زیبا و لوکس ایوب خوب است. در طول تاریخ این شهر از نظر صنعتی و تجارتی پیشرفت زیادی داشته است. به طوری که زمینه‌ی رشد صنعتی و تجاری در این شهر از قرون ۱۷ و ۱۸ میلادی آغاز شده است. اکنون منطقه ایوب یکی از قطب‌های گردشگری در جهان است که هر ساله بسیاری از مردم با خرید ملک در ایوب سلطان در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.
زندگی در استانبول بالاخص محله ایوب به دلیل برخورداری از آب و هوای مساعد، شهربازی‌های بزرگ و مساجد قدیمی و تاریخی بسیار لذت بخش است. اگر با خرید ملک در ایوب سلطان قصد سرمایه‌گذاری در استانبول و ایوب را دارید. علاوه بر سرمایه‌گذاری می‌توانید از امکانات این منطقه نیز بهره‌مند شوید.

مشاوره خرید ملک در ایوپ سلطان

خرید خانه در کشور‌های دیگر به مشاوره و تحقیق نیاز دارد. به فرض اگر قصد سرمایه‌گذاری از طریق خرید آپارتمان در استانبول را دارید باید با این شهر، امکانات و شرایط خرید ملک و خانه در آن آشنا باشید. همچنین شما به یک مشاور و مجری مورد اعتماد نیاز دارید که در این مسیر شما را راهنمایی کند.
شرکت مهاجرتی اویم استانبول شما را در زمینه‌ی هر نوع سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه از قبیل خرید خانه، اخذ انواع اقامت، ثبت شرکت، اجاره خانه، خدمات کاریابی و چندین مورد دیگر راهنمایی خواهد کرد.

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی