معرفی بهترین جراحان دکتر متخصص پروتز سینه

بهترین جراحان دکتر متخصص پروتز سینه

معرفی بهترین جراحان دکتر متخصص پروتز سینه

سینه‌های کوچک و نامتقارن از جذابیت استایل بانوان کم می‌کند لذا بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند تا از پروتز سینه برای افزایش جذابیت بدن خود استفاده کنند. همچنین در برخی از خانم‌ها در دوران بارداری و شیردهی، فرم سینه به شکل قابل توجهی تغییر شکل پیدا می‌کند که این امر باعث کاهش اعتماد به نفس آنها می‌شود. این افراد برای این که بتوانند به اندازه و فرم سینه دلخواه برسند، اقدام به جراحی پروتز سینه می‌کنند.

جراحی پروتز سینه، توسط متخصصان مختلف انجام می‌شود که برای خانم‌ها مهم است که بتوانند بهترین جراح و متخصص پروتز سینه را شناسایی کرده و نسبت به انجام پروتز اقدام کنند. در این مقاله ضمن اشاره به جراحی پروتز، در ادامه به معرفی بهترین جراحان پروتز سینه می‌پردازیم.

جراحی پروتز سینه چیست

پروتز سینه در واقع عمل قرار دادن ماده‌ای به نام پروتز در داخل سینه است که بر روی عضله قفسه سینه قرار گرفته و باعث برجسته کردن و بزرگ کردن سینه می‌شود. شاید به جرات بتوان گفت که جراحی سینه یکی از شایع‌ترین جراحی‌های زیبایی است که در سراسر دنیا انجام می‌شود. نتایج رضایت بخش این جراحی باعث شده است تا بسیاری از خانم‌ها اقدام به این کار کنند.

خانم‌ها برای این که رضایت بیشتری از اندام و ماهیت زنانه خود داشته باشند، اقدام به جراحی پروتز سینه می‌کنند. این جراحی در ایران نیز بسیار مرسوم است و مورد توجه بسیاری از خانم‌های امروزی قرار دارد.

جراحی پروتز سینه برای چه کسانی مناسب است

جراحی پروتز سینه به عنوان یکی از جراحی‌های زیبایی شایع در میان بانوان است. در این بین کسانی که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند این جراحی را در برنامه خود قرار دهند:

  • کسانی که به دلیل بیماری‌های مختلف مانند سرطان، بخشی از سینه خود را از دست داده‌اند.
  • کسانی که به صورت مادرزادی دارای سینه‌هایی با شکل غیرطبیعی و نامتقارن هستند.
  • افرادی که به صورت مادرزادی دارای یک سینه هستند.
  • خانم‌هایی که به صورت ژنتیکی یا به دلیل ترشح هورمون‌های خاص، سینه‌های بیش از حد کوچکی دارند.
  • خانم‌هایی که به دلیل بالا رفتن سن، زایمان متعدد، کاهش وزن شدید و… دچار افتادگی سینه شده‌اند.

افراد ذکر شده در بالا با داشتن دلایل موجه می‌توانند از جراحی پروتز برای زیباتر کردن سینه‌های خود استفاده کنند. زمانی که خانم‌ها تصمیم به جراحی پروتز سینه می‌گیرند باید از میان متخصصان، بهترین دکتر را انتخاب کنند تا در نهایت به نتیجه رضایت بخش دست پیدا کنند.

بهترین جراح پروتز سینه

شیوه انجام جراحی پروتز سینه

پروتز سینه به روند همراه با جراحی گفته می‌شود که برای افزایش حجم سینه بانوان و ایجاد تغییر شکل در بافت سینه انجام می‌شود. این جراحی به عنوان یک جراحی بسیار ساده شناخته شده که در روش پروتز، جراح سیلیکون، سلاین و یا دیگر ایمپلنت‌های کاربردی را در زیر عضلات سینه قرار داده و درون بافت سینه به صورت دقیق تنظیم می‌کند. ایمپلنت‌های استفاده شده به جنس و کیفیت آن بستگی دارد که به صورت معمول چیزی حدود 7 الی 12 سال عمر می‌کنند.

استفاده از یک کلینیک مناسب باعث می‌شود تا روند جراحی پروتز سینه به بهترین شکل انجام شود. خانم‌ها با انتخاب بهترین کلینیک و انتخاب بهترین ایمپلنت می‌توانند طول عمر جراحی پروتز سینه را تا حدود زیادی افزایش دهند.

انواع پروتز سینه کدام است

با توجه به این که جراحی پروتز سینه به عنوان یک جراحی شایع در میان بانوان در سراسر جهان است، دو نوع پروتز سینه برای قرارگیری در بافت عضلات وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

پروتزهای سالینی (آب نمکی)

این نوع از پروتز با سرم سالین مورد استفاده جراحان قرار دارد. ترکیب به کار رفته در پروتزهای سالینی از آب نمک استریل شده است که دارای جدار سیلیکونی غیر قابل نفوذ هستند و به نسبت مدل‌های سیلیکونی سفت‌ترند. پروتز سالینی شکل طبیعی نداشته و کسانی که می‌خواهند بعد از جراحی پروتز سینه، بافت سینه آنها بیش از حد طبیعی بزرگ و حجیم باشد، می‌توانند از این نوع پروتز استفاده کنند.

پروتزهای سالینی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و خانم‌هایی که دارای 18 سال به بالا هستند، می‌توانند از این پروتز استفاده کنند. لازم به ذکر است که بیان کنیم خانم‌هایی که بافت طبیعی سینه آنها بسیار کوچک و لاغر است، بهتر است از این پروتز استفاده نکنند.

پروتز سالینی به نسبت پروتزهای سیلیکونی کم هزینه‌تر است و برای قرارگیری در بافت سینه نیاز به برش بسیار کوچکی دارد. در صورت ضربه به این پروتز و پاره شدن آن، به راحتی درون بدن جذب می‌شود.

پروتزهای سیلیکونی

این پروتزها از ژل سیلیکون پر شده و باعث ایجاد بافت طبیعی در سینه‌ها می‌شود. خانم‌هایی که نمی‌خواهند پس از جراحی سینه بافت سینه‌ آنها حجیم شود می‌توانند از این پروتز استفاده کنند. همان‌طور که بیان شد، این پروتز به نسبت نوع آب نمکی گران‌تر است. برای قرارگیری پروتزهای سیلیکونی در بافت سینه، برش بزرگ‌تری توسط جراح بر روی سینه انجام می‌شود.

 

پروتزهای سیلیکونی خود به دو دسته گرد و قطره اشکی تقسیم بندی شده که در نوع گرد آن، پروتز به شکل نیم کره طراحی شده است. نوع قطره اشکی نیز ظاهری شبیه به خود سینه را داشته و برای طبیعی جلوه دادن سینه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آشنایی با بهترین جراحان پروتز سینه

با توجه به این که در مورد پروتز سینه و انواع آن اطلاعات لازم را کسب کردید، در این بخش قصد داریم تا به بهترین جراحان پروتز سینه اشاره داشته باشیم تا در صورت تمایل بتوانید از تخصص این جراحان برای جراحی پروتز سینه استفاده کنید:

دکتر علی جاودانی؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر علی جاودانی فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رتبه ممتاز است که در حال حاضر جزو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی کشور است. نمونه‌های فراوان موفق عمل پروتز سینه توسط دکتر جادوانی نشان دهنده دقت و ظرافت در انجام معاینات اولیه، انتخاب سایز مناسب پروتز و تکنیک‌های به روز است. می‌دانید که معاینات اولیه در شکل گیری اندازه دقیق سینه دارای اهمیت است و باعث فرم دهی زیبا به سینه خواهد شد. افرادی که با دکتر علی جاودانی برخورد داشتند می‌دانند که ایشان بسیار صبور بوده و توضیحات لازم را به شکل دقیق به بیماران ارائه می‌دهد.

دکتر احمد علی رجب پور؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک

خانم‌هایی که به دنبال انتخاب یک فوق تخصص جراحی پلاستیک هستند، می‌توانند نگاهی به رزومه دکتر احمد علی رجب پور داشته باشند. ایشان دارای 13 سال تجربه جراحی و عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران است. از انواع تخصص در جراحی دکتر رجب پور می‌توان به جراحی زیبایی بینی، اصلاح راه تنفسی، جراحی زیبایی پلک، جراحی پروتز سینه، لیفت سینه، لیفت صورت و پیشانی و… اشاره کرد. هر کدام از موارد گفته شده در حوزه تخصصی دکتر رجب پور است که به بیماران این امکان را می‌دهد که با خیال راحت بتوانند جراحی مورد نظر خود را در یک بستر امن انجام دهند.

دکتر امیر دریانی؛ فوق تخصص جراحی زیبایی و ترمیمی

دکتر دریانی یکی از دکتران فوق تخصص در زمینه جراحی پلاستیک و ترمیمی است که فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است. ایشان به عنوان یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک تهران شناخته می‌شود که در زمینه انواع جراحی زیبایی نظیر جراحی سینه و شکم، پیکرتراشی، لیپوساکشن، جراحی‌های سر و گردن و… تخصص دارد.

از نکات قابل توجه در مورد دکتر دریانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران است.
  • فوق تخصص خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی گرفته است.
  • در زمینه فلوشیپ بازسازی میکروسرجری و انکوپلاستیک پلاستان تخصص دارد.

میزان ماندگاری پروتز چقدر است

برخی از خانم‌ها تصور می‌کنند که میزان ماندگاری پروتز به صورت دائمی است، اما واقعیت چیز دیگری است. خانم‌ها باید توجه داشته باشند که شکل و فرم سینه حتی بعد از انجام پروتز سینه، ممکن است با کاهش وزن، افزایش وزن، حاملگی، شیردهی، افزایش سن و پارامترهای دیگر دچار تغییرات مختلف شود.  به طور میانگین می‌توان بیان کرد که عمر پروتز سینه در خانم‌ها چیزی حدود 20 سال است که با توجه به مواد به کار رفته در جراحی سینه و تجربه فوق تخصص، این عدد می‌تواند دستخوش تغییرات مخلتف شود.

به صورت طبیعی پروتز سینه خانم‌هایی که تحت فعالیت بدنی بالا هستند، در یک دوره زمانی مشخص به نسبت کسانی که تحرکات کمتری‌ دارند، بیشتر دچار فرسودگی و پارگی می‌شود. بدین منظور خانم‌ها برای این که بتوانند طول عمر پروتز را به شکل قابل توجهی افزایش دهند، نیاز به انتخاب یک متخصص باتجربه و کاربلد دارند. پزشک با ارزیابی دقیق وضعیت متقاضی می‌تواند بهترین نوع پروتز را برای فرد تعیین کند که این امر به نوبه خود باعث افزایش طول عمر پروتز خواهد شد.

جمع بندی

بسیاری از خانم‌ها زمانی که دارای استایل جذاب‌تری هستند، همواره اعتماد به نفس بیشتری دارند. در واقع به بیان دیگر می‌توان گفت که زیبایی اندام باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد به ویژه خانم‌ها می‌شود. یکی از مشکلات کلیدی که در برخی از خانم‌ها وجود دارد، نامتقارن بودن سینه است. همچنین وجود برخی از بیماری‌ها و مشکلات باعث کاهش حجم سینه می‌شود که در این زمان بهترین راه حل استفاده از جراحی پروتز سینه است. در این مقاله ضمن اشاره به پروتز سینه، به برخی از بهترین جراحان متخصص پروتز سینه اشاره شده است. در صورتی که بخواهید بهترین نتیجه را از جراحی پروتز سینه دریافت کنید، بهتر است به دنبال انتخاب بهترین پزشک باشید.

رژیم و تندرستیسبک زندگیسلامت
پروتز سینهلیفت سینه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی