اخبار استخدامی آبان ماه 1401

اخبار استخدامی آبان ماه 1401

آبان ماه نیز مانند ماه‌های گذشته، اخبار استخدامی دارد که این اخبار نشان می‌دهد که شرکت‌های بسیاری از شرکت‌های خصوصی گرفته تا استارت‌آپ‌ها به دنبال افراد متخصص و کاربلد در مشاغل مختلف هستند. برای این منظور، این شرکت‌ها آگهی‌های استخدامی خود را منتشر کرده‌اند و کارجویان این فرصت را دارند تا برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنند.

این آگهی‌های استخدامی در سایت ایران تلنت منتشر شده‌اند و با بررسی آنها می‌توان متوجه شد که در گروه‌های شغلی مختلف و به شرکت‌ها در صنایع مختلفی تعلق دارند. بررسی شرح شغلی این آگهی‌های استخدامی و تطبیق آنها با رزومه‌تان، اولین کاری است که باید انجام دهید و اگر رزومه خود را برای فرصت‌های شغلی بیشتری ارسال کنید، شانس خود برای استخدام را افزایش خواهید داد.

از آنجایی که بیشتر شرکت‌های معتبر ایران از ایران تلنت به عنوان پلتفرم منتخب برای انتشار آگهی استخدامی استفاده می‌کنند، بنابراین نام‌هایی که در این آگهی‌ها دیده می‌شود همگی به شرکت‌های شناخته شده ایران تعلق دارند. شرکت‌های ماند ایرانسل، همراه اول، گروه سولیکو، شرکت کوبل دارو، گلدیران، دیجی کالا، تپسی، کارنامه، اسنپ، دکتر عبیدی، گروه صنعتی صباح، گروه گلرنگ، کارگزاری آگاه و غیره به دنبال افراد متخصص برای فرصت‌های شغلی خود هستند. این فرصت‌های شغلی شامل حسابدار، کارشناس فروش، مدیر مالی، برنامه نویسی، کارشناس تولید محتوا، کارشناس بازاریابی، مدیر فروش، کارشناس جذب و استخدام، مدیر منابع انسانی، طراح گرافیک، مدیر محصول، مهندس عمران، مهندس مکانیک، مهندس برق و موارد بسیار دیگر می‌شوند.

ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدامی

برای مشاهده آگهی‌های استخدامی آبان در سایت کاریابی ایران تلنت اینجا را کلیک کنید. در این صفحه تمام فرصت‌های شغلی در گروه‌های شغلی مختلف را مشاهده خواهید کرد. این امکان برای شما فراهم است که برای جستجوی راحت‌تر و سریع‌تر، آگهی‌ها را بر اساس شهر، سمت شغلی، گروه شغلی و موارد دیگر فیلتر کنید تا سریع‌تر به آگهیِ مناسب رزومه خود برسید.

برای اینکه شانس خود را برای استخدام در این موقعیت‌های شغلی افزایش دهید، خوب است که زودتر از دیگر کارجویان رزومه خود را برای آگهی‌های استخدامی ارسال کنید. با این کار، رزومه شما زودتر از دیگر رزومه‌ها دیده می‌شود و در صورتی که تمام شرایط شرح شغلی مانند مدرک تحصیلی، سابقه کاری، موقعیت جغرافیایی، مهارت‌ها و توانایی‌ها را داشته باشید، می‌توانید در یکی از شرکت‌های معتبر ایران استخدام شوید.

رپورتاژ(تمامی مسئولیت این متن برعهده منتشرکننده اصلی میباشد)

کسب و کار
استخدام
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی