بارندگی در این مناطق اتفاق می افتد / تعطیلی مدارس در راه است

به گزارش ساناپرس، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز یکشنبه (۲۲ آبان) در برخی نقاط استان‌های گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا دوشنبه (۲۳ آبان) تقریبا جوی آرام در غالب مناطق کشور خواهیم داشت. سه‌شنبه (۲۴ آبان) هم در استان‌های گیلان و اردبیل ، چهارشنبه (۲۵ آبان) در نواحی غربی و مرکزی کشور، برخی نقاط شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های مرکزی رشته کوه البرز و پنجشنبه (۲۶ آبان) علاوه بر این مناطق در برخی نقاط جنوبی کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و روز سه شنبه دریای خزر مواج خواهند بود.

وی افزود: در روز یکشنبه تداوم آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت و روزهای دوشنبه و سه شنبه به سبب وزش باد از غلظت آلودگی هوا کاسته می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ آبان‌) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ و روز سه‌شنبه (۲۴ آبان‌) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۲ و ۲۳ آبان ) بندرعباس با دمای ۳۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۲- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است

اخباراقتصاد
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی