افشاگری عجیب درباره خودرو‌های گرانقیمت آجرلو! / مدیرعامل پول خودش را به رخ استقلالی ها کشید

به گزارش ساناپرس، در روز‌های اخیر شایعاتی درباره تحویل خودرو‌هایی گرانقیمت از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال به برخی مسئولان پیشین باشگاه استقلال شنیده شده که شوک تازه‌ای را میان استقلالی‌ها به وجود آورده است

آن روز که مصطفی آجورلو بطور ناگهانی از باشگاه استقلال کنار گذاشته شد، بسیاری از سؤالات درباره عملکرد مدیریت مدیرعامل سابق استقلال بی پاسخ ماند. خود آجورلو نیز تا به امروز رغبتی به مصاحبه از خود نشان نداده در حالی که پرسش از آقای مدیر به حدی زیاد است که حتی لازم بود او در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شرکت کند و به ابهامات بسیاری که باقی مانده پاسخ روشن دهد.

در روز‌های اخیر شایعاتی درباره تحویل خودرو‌هایی گرانقیمت از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال به برخی مسئولان پیشین باشگاه استقلال شنیده شده که شوک تازه‌ای را میان استقلالی‌ها به وجود آورده است. حتی شایعه شده فتح‌الله‌زاده از مدیرعامل سابق خواسته وضعیت این خودرو‌ها را تعیین تکلیف کند. ظاهراً چنین ادعا شده که خودرو‌های تحویلی همچنان جزو اموال باشگاه استقلال محسوب می‌شود و باید به نفع کل مجموعه صرف شود.

اینکه خبر فوق چه اندازه صحت داشته باشد، هنوز به طور قطع روشن نیست و این وضعیت می‌طلبد که آجورلو دست کم درباره این ماجرا گفتمانی داشته باشد و شفاف‌سازی کند. سکوت بیش از حد آجورلو بعد از برکناری خود به یک معمای پیچیده تبدیل شده که هر چه از این سیاست بگذرد، نه تنها سودی برای مدیرعامل سابق استقلال به همراه نخواهد داشت، بلکه شایعات پیرامون او را نیز فزونی خواهد بخشید. آجورلو البته در دوران مدیریت خود نیز مصاحبه‌های کمی داشت و بیشتر ترجیح می‌داد در سکوت کار خود را پیش ببرد، اما این استراتژی همیشه پاسخگو نیست و حالا که ابهامات بزرگی درباره برخی هزینه‌ها به وجود آمده آقای مدیر برکنار شده باید برای تنویر افکار عمومی هم که شده پیرامون این مسائل جز به جز توضیحات کافی ارائه دهد.

آجورلو حتی درباره اظهارات اخیر قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیرامون برداشت از بورس نیز سکوت اختیار کرده و حاضر نیست پیرامون این موضوع نیز برای هواداران استقلال شفاف‌سازی کند. در اظهارات قربانزاده گفته شده که استقلال بیش از حد تصویب شده کمیته مصارف، اقدام به برداشت پول کرده است که این تصمیم در دوران مدیریت آجورلو اتخاذ شده و باید مشخص شود که صرف چه اموری شده است. به هرحال مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که دستاورد بزرگی را در استقلال به دست آورد، نباید در مقابل این مسائل مهم بی‌تفاوت باشد و طوری رفتار کند که انگار مسائل اخیر که مطرح شده، هیچ ارتباطی با دوران مدیریت او ندارد!

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی