پشت‌پرده غیبت کی‌روش در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی

به گزارش ساناپرس؛ از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب درحالی در برج میلاد و در حضور مقامات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و ملی‌پوشان رده‌های سنی مختلف در دو بخش مردان و زنان رونمایی شد که به‌طور قطعی می‌توان از کارلوس کی‌روش به‌عنوان بزرگ‌ترین غایب این رویداد یاد کرد.

این درحالی است که در جریان این مراسم شایعات عجیب‌وغریبی در این‌خصوص به‌ گوش می‌رسید و دلایل مختلفی درباره غیبت کی‌روش از سوی برخی نفرات عنوان شد.
در این بین و بعد از فیلمی که از کی‌روش در خلال مراسم پخش شد، مجری مراسم عنوان کرد که این چهره به آنفلوآنزا مبتلا شده و برای رعایت حال خودش و سایرین به مراسم نیامده است. برخی دیگر نیز از احتمال نارضایتی سرمربی پرتغالی تیم ملی از جنس و کیفیت لباس‌ها خبر دادند و برخی دیگر هم احتمالات عجیب دیگری را مطرح کردند که با توجه به شناخت از این چهره به‌نظر می‌رسید فاصله زیادی تا حقیقت داشته باشد.
نکته قابل توجه اینکه کی‌روش صبح روز گذشته در جریان گفت‌وگوی خود با خبرنگاران بدون ماسک ظاهر شد تا مشخص شود سرمربی تیم ملی از بیماری به‌دور است و در کمال صحت و سلامت توانایی زیر نظر گرفتن تمرینات تیم ملی در حساس‌ترین روزهای باقی‌مانده را دارد.
حالا این سوال مطرح است که چرا سرمربی مطرح و با سابقه تیم ملی ایران در این مراسم حاضر نشد. طبق پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» دلیل تصمیم کی‌روش به این موضوع برمی‌گردد که وی در راستای آنالیز و ارزیابی حریفان تیم ملی در جام‌جهانی قطر، در ساعاتی که برای مراسم رونمایی درنظر گرفته شده بود طبق برنامه قبلی دیدار تیم‌های ملی انگلیس و آلمان از سری رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را مورد ارزیابی قرار داد تا بتواند با بهترین تدابیر تیم ملی را در اولین دیدار مقابل سه‌شیرها راهی میدان کند.
البته کی‌روش در جام‌های‌جهانی قبلی نیز ثابت کرده بود که برای اولین دیدارهای تیم ملی در این رقابت‌ها ارزش زیادی قائل است و روی این نکته تاکید دارد که در اولین دیدار باید تحت هر شرایطی نتیجه‌ای به‌دست بیاید که تیم ملی برای رقابت‌های بعدی‌اش در این تورنمنت همچنان امیدوار باقی بماند.

اخبارورزش
پربازدیدکیروش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی