خبر جدید درباره مهدی مهدوی کیا!

به گزارش ساناپرس، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران می‌گوید سرمربی تیم امید پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص خواهد شد.

مهران فرقانی مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم ما باید از امروز همه فکر خود را برای تیم ملی بزرگسالان بگذاریم چون تیم ملی ۳ بازی سخت را در جام جهانی در پیش دارد و پس از آن به تیم ملی امید می‌پردازیم. از اعتماد آقای تاج تشکر می‌کنم و از فراز فاطمی، سرپرست سابق تیم تشکر می‌کنم و رخصت می‌گیرم و از آقای مهدوی‌کیا و همه کسانی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. برنامه اصلی ما پس از جام جهانی است البته برنامه‌ها دارد طرح می‌شود. انتخاب سرمربی تیم ملی امید مهم‌ترین مساله است که بعد از جام جهانی مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی امید، گزینه داخلی است یا گزینه خارجی؟ گفت: هنوز چیزی مشخص نشده است. انتخاب مربی در سطح ملی پروسه‌ای دارد. کمیته جوانان باید پیشنهاد بدهد و هیات رئیسه نظر بدهد و این پروسه پس از جام جهانی صورت می‌گیرد.

فرقانی در پاسخ به گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص احتمال حضور برخی افراد همچون رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم ملی امید گفت: من تا امروز با کسی صحبت نکردم. همه دوستان ما هستند اما من تا به حال با کسی صحبت نکردم. من برای این مساله مامور نشده‌ام چون باید به من این مساله را بگویند. ما چند روز پرالتهاب تا جام جهانی داریم و باید همه کمک کنیم و انرژی مثبت بدهیم تا تیم ملی از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی صعود کند.

مدیر تیم ملی امید ایران درباره سیاسـت‌گذاری‌هایی که در خصوص تیم امید شده است، گفت: تیم ملی امید ۴۸ سال است به المپیک نرفته است. همیشه این صحبت کلیشه‌ای بوده است که چرا تیم ملی امید به جام جهانی نرفته است. مهم‌ترین چیزی که حائز اهمیت است، تعامل باشگاه‌ها با تیم ملی امید است چون اکثر بازیکنان تیم ملی امید در باشگاه‌های خود فیکس بازی می‌کنند. ما باید برای این مساله باید راهکار پیدا کنیم. تقریبا برای سرمربی‌گری تیم ملی امید، مربی فعال لیگ برتری یا مربی خارجی نتوانستیم بیاوریم. باید ببینیم سیاست فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه به چه شکل است. فکر می‌کنم فوتبال ما در مسیر درستی افتاده است. امیدوارم پس از جام جهانی، با خوشحالی به امور تیم ملی امید بپردازیم.

فرقانی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال بازگشت مهدی مهدوی‌کیا وجود دارد؟ گفت: من بعید می‌دانم. قرارداد ایشان تمام شده و از تیم جدا شده است.

اخبارورزش
پربازدیدمهدی مهدوی کیا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی