تلویزیون‌های اسنوا، پنل ایرانی خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسنوا در حال حاضر تلویزیون های Ultra HD تا سطح ۸K خود را نیز با تکنولوژی های متفاوت LED, OLED, QLED و با قابلیت‌هایی نظیر IPS و VA دنبال کرده است که نیازهای آن از این پس در این خط تولید، پشتیبانی می‌شود. داخلی شدن این خط به مشتریان این برند اجازه خواهد داد محصولات به روزتر و متنوع‌تری را تجربه کنند.

علیرضا حاتمی مدیر روابط عمومی اسنوا در این خصوص گفت: گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب به عنوان مجموعه سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌های قابل توجهی ایجاد کرده است که در ترکیب با دانش طراحی و بازاریابی اسنوا، منحصربه فرد بودن خود را نشان داده است. اسنوا مسیر مشخصی در تولید را دنبال می‌کند و ارزش هایی فرا محصولی در سازمان خود ترسیم کرده است و به دنبال معنا کردن «پیشرفتگی» در تمامی زمینه‌های مرتبط به خود است. هر چند پله‌های زیادی برای بالا رفتن مانده است.

تلویزیون‌های اسنوا، پنل ایرانی خواهند داشت

وی افزود: پیش از این اسنوا توانسته است برد و نرم افزارهای تلویزیون‌های خود را تولید کرده و پنل نمایش، بخش مهمی از پازل یک محصول کاملا ایرانی در این حوزه بود.

حاتمی ادامه داد:  با راه اندازی این خط، به دنبال اجرای برنامه‌هایی هستیم که می‌تواند بر روی افزایش تعهدات گارانتی مرتبط با تلویزیون نیز به دلیل امکان تعمیر پنل تصویر آن، تاثیرگذار باشد.

اسنوا که از ۱۶ سال پیش، فعالیت خود را آغاز نموده، تا کنون طیف محصولات بسیاری را معرفی کرده که برخی جای خود را در بازار باز و بعضی هم به موزه اسنوا پیوسته است. به جز محصولات اصلی شامل تلویزیون، ساید-بای-ساید، یخچال-فریزر، اجاق گاز، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی این برند در کارنامه خود تولید محصولاتی نظیر مایکروویو و جاروبرقی و حتی محصولاتی متفاوت نظیر جاروبرقی های رباتیک و یا محصولات تصفیه آب و هوا را نیز داشته است.

۴۵/۲۲۳۲۲۵

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی