مصاحبه جنجالی بازیکن برزیل درباره عرق!

به گزارش ساناپرس، این برزیلی در قالب زندگی خود چند روز مانده به شروع جام جهانی، به آینده مطمئن است و با مخالفان خود مقابله کرده است.

نیمار، در این فصل لیگ برتر یازده گل و 9 پاس گل در لیگ 1 ثبت کرده است، این بازیکن برزیلی یکی از بهترین گلزنان و بهترین پاس گل دهندگان در لیگ 1 است. به این آمار باید دو گل و سه پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد و به این شکل او شروعی عالی برای این فصل داشته است. فرمی که در تضاد با عملکرد نیمار در فصل گذشته بود که طی آن او اغلب مصدوم می شد. نیمار به بهترین حالت خود بازگشته است.

بسیاری بر این باورند که نیمار برای رسیدن به اوج بازی خود در جام جهانی 2022 با برزیل تمام تلاش خود را کرده است و پس از آن به حالت عادی باز خواهد گشت.

نیمار در مصاحبه ای با Esporte Espetacular، یک برنامه تلویزیونی در Globo، به مخالفان خود پاسخ داد: دوست ندارم دائما بگویم که از دیگری بهتر هستم. دوست دارم به عملکرد خوبم ادامه بدهم. من دوست دارم در هر بازی، نسبت به قبل پیشرفت کنم و این چیزی است که می خواهم در این فصل انجام دهم.

نیمار افزود: حالا که شروع خوبی در این فصل داشته ام، می خواهم خیلی بیشتر پیشرفت کنم، چه در گل، چه در پاس گل و چه در بازی. تعداد کمی از طرفداران می دانند که هر روز و هر روز چقدر تلاش می کنم. برای رسیدن به موفقیت و اهدافم بسیار تلاش می کنم و عرق می ریزم.

اخبارورزش
پربازدیدنیمار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی