بازار دوبار ملتهب شد / قیمت دلار اصلاح و طلا دوباره گران شد!

به گزارش ساناپرس، بازار امروز یکشنبه ۱۵ آبان ماه شاهد اصلاح شدن قیمت دلار و رنج شدن قیمت سکه بود. در این میان قیمت طلا ۱۸ عیار امروز مانند روز گذشته گران شد.

بازار ارز تهران در دومین روز هفته شاهد عقبگرد قیمت دلار بود. نرخ دلار بعد از چند روز پیشروی در بازار امروز یکشنبه ۱۵ آبان ماه اصلاح شد.

نرخ دلار در ابتدای معاملات نقدی امروز به کانال ۳۵ هزار تومان برگشت و به پایین مرز مقاومتی مقاومتی ۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان رفت. در ادامه معاملات قیمت دلار به سمت کانال۳۶ هزار تومان حرکت کرد. نرخ دلار عصر امروز بر روی پله نهم کانال ۳۵ هزار تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۲۰۰ تومان پایین تر بود.

نرخ دلار تهران بالاتر از هرات و سلیمانیه
قیمت دلار در هرات و سلیمانیه هم امروز اندکی اصلاح شد. اسکناس آمریکایی امروز در دو بازار فوق ۱۰۰ تومان پایین تر از روز قبل به فروش رسید.

قیمت دلار امروز در هرات ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان بود و در سلیمانیه در محدوده ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.

به عبارت دیگر بازیگران ارزی هرات و سلیمانیه امروز نتوانستند به مرز مقاومتی ۳۴هزار و ۸۰۰ تومان و ۳۵ هزار و ۸۰۰ برسند و قیمت دلار در تهران امروز بالاتر از بازارهای مجاور بود.

سطح انتظارات در بازار دلار
به نظر می رسد انتظارات صعودی در بین معامله گران همچنان وجود دارد.آنچه که دلار تهران را این روزها غیر قابل کنترل کرده است ورود تقاضای خرد به بازار به خاطر تغییر جهت انتظارات است، مردم بارها التهاب در بازار ارز را در اثر شرایط و تحت تاثیر اخبار مختلف تجربه کرده اند و همین مسئله موجب افزایش تقاضا بوده است.

قیمت طلا دوباره گران شد
بازار جهانی طلا امروز یکشنبه تعطیل بود. قیمت اونس طلا روز گذشته بیش از ۸ دلار رشد کرد و به ۱ هزار و ۸۶۳ دلار رسید.در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸عیار عصر امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان گران شد و به ۱ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه رنج شد
قیمت سکه امامی در ابتدای معاملات نقدی امروز ریزش کرد و به ۱۶ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان رسید. این قیمت نسبت به روز قبل بیش از ۱۵۰ هزار تومان پایین تر بود.فلز زرد رنگ داخلی در نیمه ظهر بر روی ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قرار گرفت.این قیمت در مقایسه با با روز قبل ۵۰ هزار تومان بالاتر بود.

قیمت سکه عصر امروز نسبت به روز قبل رنج بود و در محدوده ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

به نظر می رسد سکه بازان افزایش قیمت دلار خوشبین هستند و با وجود حباب سکه از کانال 16 میلیون تومان حمایت می کنند.

اخباراقتصاد
پربازدیدطلا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی