ملی پوش استقلال مهرداد پولادی شد

به گزارش ساناپرس، مدافع چپ ملی پوش استقلال با وجود نیمکت نشینی به تیم ملی دعوت شده و احتمالا راهی جام جهانی خواهد شد بعد از بازی سوپرجام که با برتری استقلال مقابل نساجی و قهرمانی آبی‌ها همراه شد، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی از استقلال در اردوی تیم ملی در پک حاضر شدند و خودشان را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند.

ملی پوش بعدی استقلال ابوالفضل جلالی بود که در چند بازی اخیر ساپینتو او را نیمکت نشین کرد و فرصت بازی کردن به او را نداد. جلالی به محض رسیدن کاروان استقلال به کرمان و بعد از صرف شام دچار تب و لرز شد و سرما خورد.

همین موضوع باعث شد تا نام این بازیکن ملی پوش حتی در بین نفرات نیمکت نشین استقلال هم دیده نشود و این بازیکن با استعداد در آستانه جام جهانی دچار بدشانسی شد.با این حال جلالی بعد از چند روز استراحت از امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شد و خودش را به کی‌روش معرفی کرد.

نکته جالب در خصوص جلالی این است که شرایط او درست مثل مهرداد پولادی ستاره سابق پرسپولیس و استقلال است و با وجود نیمکت نشینی در تیم باشگاهی‌اش، به تیم ملی دعوت شده است. پولادی که یکی از بازیکنان موردعلاقه کی‌روش محسوب می شد، قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و در مقطعی هم که مصدوم بود و یا تیم نداشت، توسط کارلوس به تیم ملی دعوت می شد و همان زمان هم نسبت به این اقدام کی‌روش، انتقادهایی به او مطرح می شد.

به نظر می رسد جلالی هم وضعیتی مشابه با پولادی پیدا کرده و به یکی از چهره های مورد اعتماد کارلوس کی‌روش تبدیل شده است.

اخبارورزش
استقلال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی