علی کریمی رفتنی شد!!

به گزارش ساناپرس، کایسری اسپور با یکی از دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل غازی‌آنتپ را آغاز می‌کند. در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۵ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه غازی‌آنتپ به مصاف این تیم رده دهمی خواهد رفت.

سید مجید حسینی پس از اینکه در پنج هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه و یک دیدار جام حذفی حضور ثابت در ترکیب کایسری اسپور داشته و نمایش خوبی ارائه کرده، امروز هم یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل غازی‌آنتپ است.

ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور که در دو مسابقه این فصل بخاطر آسیب دیدگی نتوانسته به میدان برود و در ۱۰ دیدار دیگر تیمش را به‌عنوان بازیکن ثابت همراهی کرده، امروز هم از ابتدا برابر غازی‌آنتپ به میدان می‌رود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در دیدار اخیرشان مقابل آدانا دمیراسپور در ترکیب ابتدایی حضور داشت، در مسابقه امروز برابر غازی‌آنتپ از جمع نفرات اصلی خارج شده و نیمکت‌نشین است.

یاران حسینی و کریمی با ۶ پیروزی، دو مساوی و چهار شکست در این فصل ۲۰ امتیازی و تیم هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه هستند که برتری در بازی امروز ممکن است آنها را تا رده پنجم جدول هم بالا ببرد.

اخبارورزش
علی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی