خط و نشان استقلال برای رقیب دیرینه

به گزارش ساناپرس؛ بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به نتایج خوب آبی‌پوشان در فصل جاری بر این باور است که شاگردان ساپینتو می‌توانند به این روند ادامه دهند.

ستار همدانی در خصوص قهرمانی استقلال در سوپرجام اظهار داشت:

استقلال خیلی با تمرکز بازی کرد و نمایش بدون ریسکی داشت. ساپینتو تیم پرمهره‌ای در اختیار دارد و اگر هافبک‌های این تیم تحرک بیشتری داشته باشند می‌توانند نتایج بهتری کسب کنند. بازیکنان خط میانی استقلال با سرعت بخشیدن به بازی خیلی بهتر مهاجمان را صاحب توپ کنند. استقلال با ساپینتو اولین جام را کسب کرد و با توجه به قولی که پیش از فصل داده بود هواداران انتظار دارند او جام‌های دیگری هم به دست بیاورد. نساجی اما برای سوپرجام خوب ریکاوری نکرده و کادرفنی این تیم نتوانسته بود روحیه تیمش را پس از شکست نساجی مقابل آلومینیوم بالا ببرد.

وی با اشاره به گلزنی ارسلان مطهری عنوان کرد:

مطهری در فصل‌های گذشته هم همین‌طور بازی کرده است. او فرصت بازی پیدا کند قطعاً به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌کند. مطهری فصل گذشته با اینکه کم بازی می‌کرد اما زمانی که به زمین می‌آمد، سعی می‌کرد گل بزند. مطهری و صالح حردانی دو بازیکنی هستند که توانایی بالایی دارند و اگر زمان بیشتری برای بازی داشته باشند خیلی بیشتر می‌توانند به موفقیت استقلال کمک کنند.

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اینکه ساپینتو بعد از بازی با نساجی از تلاش مطهری برای رسیدن به ترکیب اصلی تقدیر کرده بود، خاطرنشان کرد:

اینکه چه بازیکنی در ترکیب یک تیم بازی کند به نظر سرمربی برمی‌گردد، اما بازیکن هم نباید خیلی سریع کوتاه بیاید، نمونه این اتفاق ارسلان مطهری است که با تلاش و تمرین سعی کرد خودش را به ترکیب اصلی برساند. استقلال در حال حاضر به لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و تا الان ساپینتو نگذاشته از استقلال انتقاد کنیم. درست است که مربیگری سلیقه‌ای است،‌ اما به عقیده من ساپینتو می‌تواند با اضافه کردن حردانی به ترکیب تیمش، از یامگا یک خط جلوتر استفاده کند، این اتفاق باعث می‌شود که دست ساپینتو برای طراحی حمله بازتر شود.

همدانی در پاسخ به این سؤال که استقلال بعد از تعطیلی لیگ می‌تواند نتایج خوب خود را ادامه دهد؟ گفت:

به خاطر برگزاری جام جهانی، تعطیلی لیگ اجتناب‌ناپذیر بود و این شرایط برای همه باشگاه‌ها وجود دارد اما با توجه به شرایط خوب استقلال اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد شاگردان ساپینتو می‌توانستند پرسپولیس را در دربی شکست دهند. امیدوارم کادرفنی بتواند شرایط تیم را حفظ کند و استقلال پس از تعطیلات هم روند خوبش را ادامه دهد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی