استقلال بازیکن جدید گرفت / لیست نقل و انتقالات ساپینتو شبانه تغییر کرد!

2 دیدگاه

به گزارش ساناپرس؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در هفته‌های اخیر ترکیب اصلی خود را شناخته و به چند بازیکن این تیم کمتر از گذشته بازی داده است. همین موضوع باعث شده شایعاتی در خصوص لیست مازاد او در نقل و انتقالات نیم‌فصل منتشر شود و حتی گفته شده او چند بازیکن را برای نیم فصل دوم نمی‌خواهد.

سیاوش یزدانی، عزیزبک آمانوف و سجاد شهباززاده از جمله نفرات نامدار استقلال هستند که این هفته‌ها شرایط خوبی ندارند و احتمال حضورشان در لیست خروج جود دارد. یزدانی امسال حتی یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفته و آمانوف هم فقط در وقت اضافه دیدار با گل‌گهر فرصت بازی را به دست آورده است. سجاد شهباززاده هم پس از حضور ثابت و ناموفق در بازی‌های ابتدایی حالا هفته‌هاست که نیمکت‌نشین شده و شرایط خوبی ندارد.

علاوه بر این سه نفر، امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری که ابتدای فصل از نفت آبادان راهی استقلال شدند هم هرگز فرصت بازی را به دست نیاورده و ممکن است در نیم فصل جدا شوند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

2 دیدگاه.

  • حمید کامجو
    2022-11-08 22:27

    چرا سرمربی تیم از بازی ندادن سیاوش یزدانی در مسابقات لیگ طفره می روند در صورتی که این بازیکن در فصل گذشته از ارکان اصلی قهرمانی تیم محبوبمان بود.غرض ورزی تا کی اقای ساپینتوی جنجالی و اعصاب خردکن.

  • حمید کامجو
    2022-11-08 22:34

    چرا سرمربی تیم از سیاوش یزدانی در مسابقات لیگ طفره می روند در صورتی که این بازیکن در فصل گذشته از ارکان اصلی قهرمانی تیم محبوبمان و تاج کبیر بود و چرا با این بازیکن خوب و شایسته غرض ورزی می کنند ولی خودش جزء دردسر و جنجال برای تیم ندارد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی