ریحانه پارسا بالاخره به آرزویش رسید / بازیگر جنجالی در راه تهران!؟

به گزارش ساناپرس، ریحانه پارسا که این روزا حسابی داره عکس و فیلم از خودش منتشر میکنه اینبار یه عکسی از تصویر زمینه گوشیش شد سوژه خاص و عام!

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و عجیب غریبیه که قبلا تو سریال “پدر” بازی کرد و وقتی خیلی دیده شد و به چشم اومد، چند تا نقش دیگه هم بازی کرد که تقریبا میشه گفت همه کپ هم بودن و ریحانه پارسا رو یه دختر خیلی چیتان پیتان کن که کلی هم هواخواه داشت نشون میداد. البته ریحانه پارسا که اوایل همه میگفتن یه دهه هفتادی موفقه، اخیرا بدجوری زده تو جاده خاکی و با تریپ برداشتنای غربتیش سعی داره هی واسه خودش مخاطب جذب کنه و واسه این کار هم به هیچ آتیشی نیس که دست نزده باشه!

البته با وجود اینکه ریحانه خانوم خیلی فاز بدجوری داره، ولی خب برخلاف انتظارات یه سری طرفدار هم داره که میشه گفت چون حال و هول ریحانه پارسا رو با هر چیزی دوست دارن و او رو یه جورایی آزاد و رها میبینن خوششون میاد. ولی خب واقعیت اینه که همین طرفدارای ها باعث شده ریحانه پارسا بزنه به در بیخیالی و با فازای دیوونه طوری که میگیره، همه اینستا رو به هم بریزه

در همین زمینه هم چند وقت پیش عکسی منتشر کرد از خودش که او رو با یه فیگور بچه گانه و ژیگول نشون میداد که بیشتر مخاطباش بر این باورن که خانوم خانوما یه کودک درون فوق العاده زنده و پر جنب و جوش داره که هیچ جوره هم نمیشه از دستش در رفت!

ژستای سرواته ریحانه پارسا که به درد معبد شائولین میخوره!

ریحانه خانوم از اون دسته اینستابازاییه که هر چی بیشتر پیش میره بیشتر هم پل های پشت سرش رو خراب میکنه. اولین روزهایی که خبر مهاجرت او در فضای مجازی پیچیده بود، همه منتظر بودن ببینن خانوم به کجا قصد سفر داره که یهو سر از ترکیه و خونه آقای پرحاشیه و قمارباز درآورد.

گفتن که با همدیگه حسابی رفیق شفیق تشریف دارن و میخوان کلی پروژه رو با همدیگه پیش ببرن که بعدش یهو از هم جدا موندن و فهمیدیم که فقط برای جلب فالوور بیشتر دست به این کارا زدن. بعدش ولی ریحانه خانوم که همه فکر میکردن از اینور مونده و از اونور مونده اس زد تو کار عکس گرفتنای آتلیه ای و با مدل شدن و فازگیریای مخصوص خودش چنان حاشیه سازی شده که اگه یکم دیگه پیش بره رسما میره تو لیست یکِ مرتاض های هندی!

اخباربازیگران و هنرمندان
ریحانه پارسا
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی