بازیگر طنز کشومان فوتبالیست ها را شست و پهن کرد! + سند

به گزارش ساناپرس، محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی تند و تیز در اینستاگرام اش به جام جهانی 2022 و فوتبال تاخته است.

محسن کیایی که در طول هفته های اخیر فعالیت اش در شبکه های اجتماعی را افزایش داده و به بسیاری از اتفاقات اخیر واکنش نشان داده است، این بار سراغ ورزش و حوزه فوتبال رفته است.

او گفته که موضوعات مهم تری نسبت فوتبال برایش وجود دارد و در این برهه زمانی فوتبال و جام جهانی بی معناست.

محسن کیایی که به لطف بازی چشمگیر و موضع گیری های تند و تیزش حالا بیش از سه میلیون دنبال کننده دارد، در باره فوتبال و جام جهانی نوشته است:

دیگه از فوتبال، از جام جهانی، از گل زدن، از گل خوردن، از هر چی به فوتبال ربط داره بدم میاد متنفرم. مگه مهمه؟ چیزای مهمتری هست که باید بهش فکر کرد.

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر و نویسنده ایرانی، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است. وی از سال ۱۳۸۸ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. محسن کیایی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است.

محسن کیایی، فارغ‎ التحصیل رشته‎ بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون بعد از ظهر سگی سگی، ضد گلوله، ساخت ایران ۲، خوب بد زشت، بارکد، سد معبر، یک روز بخصوص، نقطه کور، ایستگاه اتمسفر، آستیگمات، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول، جشن دلتنگی، ماجرای نیمروز ۲ : رد خون، مطرب، هم گناه، تا ابد، روز بلوا و نگهبان شب را در کارنامه هنری خود دارد.

اخباربازیگران و هنرمندانورزش
بازیگر
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی