صعود ایران به فینال جام بین قاره ای فوتبال ساحلی

به گزارش ساناپرس، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست امارات به فینال مسابقات بین قاره‌ای صعود کرد.

از ساعت ۱۹:۳۰ امروز تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله نیمه نهایی جام بین قاره‌ای مقابل امارات قرار گرفت و هدفی جز شکست میزبان و رسیدن به فینال مسابقات نداشت.

پس از گذشت سه دقیقه از شروع مسابقه، بهزادپور گلر تیم ملی ایران با پرتاب اوت بلند توپ را به شیرمحمدی رساند و این بازیکن با ضربه سر گل اول را برای ایران به ثمر رساند. دو دقیقه بعد اماراتی‌ها در یک حمله از تعلل دفاع و دروازه‌بان ایران نهایت استفاده را بردند و توسط راشد بازی را به تساوی کشاندند. در نهایت تایم اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

با شروع وقت دوم در حالی که بازی از سوی هر دو تیم محتاط پیگیری می‌شد، در دقیقه ششم گلر ایران پس از چند روپایی جلو آمد اما شوتش در میانه راه به دفاع امارات خورد تا عباس، گل دوم را برای میزبان به ثمر برساند. در حالی که یک دقیقه به پایان وقت دوم باقی مانده بود، میر جلیلی توپ را به اکبری رساند و این بازیکن با قیچی برگردانی زیبا گل تساوی را برای ایران به ثمر رساند تا وقت دوم با نتیجه ۲-۲ به پایان برسد.

با شروع وقت سوم توپ و میدان کامل در اختیار شاگردان علی نامداری قرار گرفت. در یک صحنه معصومی زاده با ضربه سینه توپ را به اکبری رساند و این بازیکن با شوت محکمی گل سوم‌ را برای تیم ملی به ثمر رساند. دو دقیقه بعد باز هم معصومی‌زاده با ضربه‌ای نرم و فنی توپ را به مسیگر رساند و کاپیتان ایران با ضربه قیچی برگردان زیبا طاق دروازه امارات را فرو ریخت تا نتیجه ۴-۲ به نفع ایران شود.
ایرانی‌ها گل زدن با قیچی برگردان را بیخیال نشدند. یک دقیقه بعد گلر ایران توپ را به میرشکاری رساند تا این بازیکن هم با ضربه قیچی دروازه بهری را باز کرده و گل پنجم را برای تیم ملی ثبت کرد.

نکته جالب توجه این بود که ایرانی‌ها در این مسابقه چهار مرتبه توپ را به تیر دروازه کوبیدند و به نوعی بدشانس بودند.

در نهایت تیم ملی فوتبال ساحلی با نتیجه ۵-۲ امارات را شکست داد و به فینال رقابت‌های بین قاره‌ای رسید. در دیگر دیدار نیمه نهایی برزیل با شکست پاراگوئه به فینال آمد تا فردا برزیل و ایران بازی نهایی مسابقات را برگزار کنند.

اخبارورزش
فوتبال ساحلی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی