ازدواج با این افراد منجر به طلاق می شود؟

به گزارش ساناپرس، ازدواج مقوله مهمی در زندگی همه افراد است و انتخاب همسر تاثیر مستقیمی بر زندگی آینده دارد. برخی افراد هنگام انتخاب همسر کورکورانه عمل کرده و تنها احساسات و عشق را در نظر می گیرند اما دلبستن های کورکورانه و انتخاب های نادرست، تبعات جدی و فراوانی را به دنبال دارد. در این بخش افرادی را معرفی خواهیم کرد که باید برای ازدواج با آنها احتیاط نمود.

افراد دارای خانواده آزارگر
افرادی که دارای خانواده آزارگر هستند و نمی توانند در مقابل آزار خانواده از همسر خود دفاع کنند و از آنها حمایت نمایند، برای ازدواج مناسب نیستند. ازدواج با مردهایی که همسرشان اولویت زندگی آنان نبوده و نمی توانند بین همسر و خانواده شان مدیریت خوبی داشته باشند، مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت.

افراد بی مسئولیت
مرد نماد قدرت و تکیه گاه برای سایر افراد خانواده است، بنابراین بی مسئولیتی و خونسردی مردان کل اعضای خانواده را با مشکل مواجه می‌کند. مرد بی مسئولیت نمی‌تواند وظایف خود را بشناسد و عواقب کارهایش در نظر بگیرد، این افراد از سختی‌ها فراری هستند و با کوچکترین مشکل و ناراحتی پا پس می‌کشند، به همین خاطر همسر و فرزندان نسبت به پدر بی اعتماد شده و احساس عدم امنیت می‌کنند.

معتادین به مواد مخدر
ازدواج با فرد معتاد عاقلانه به نظر نمی رسد و پس از گذشت مدتی شما دچار مشکلات فراوان خواهید شد چرا که فرد معتاد پیش از آنکه در رابطه با شما باشد، به مادۀ مورد اعتیادش وابسته است و بیشتر عاشق آن ماده است و مواد او را اسیر خود کرده است. او پس از مدتی احساس صمیمیت زناشویی خود را در رابطه از دست می‌دهد و به مرور از همه فاصله گرفته و دچار نوعی کرختی عاطفی و روحی می‌شود.

افراد عصبی و پرخاشگر
زندگی با افرادی که با مدیریت خشم خود مشکل دارند و خیلی سریع عصبی شده و پرخاش می کنند، سخت است. در زندگی با این افراد هراختلاف کوچکی تبدیل به چالشی بزرگ شده و برخورد فیزیکی می شود. حتی نگه داشتن افکارتان نزد خود برای پیشگیری از بحث و دعوا باعث می شود از همیشه شخصیت متفاوت تری پیدا کنید.

افراد بی احساس
همسر بی احساس همواره باعث به وجود آمدن مشکلاتی در روابط می شوند.خانم ها سرشار از احساسات هستند و متمایلند با فردی ازدواج نمایند که برای عواطف و احساساتشان ارزش قائل شود، بنابراین زندگی با فردی که برای احساسات دیگران ارزشی قائل نیست و فقط در فکر تامین مایحتاجات زندگی است، مشکلاتی در پی خواهد داشت.

افراد دچار اختلالات جنسی
وجود اختلالات جنسی بین زوجین، می تواند تاثیرات عمیقی در رابطه آنها و همچنین زندگی شخصیشان داشته باشد. این اختلالات می تواند منجر به افسردگی، استرس، اضطراب و مشکلات روحی روانی دیگر گردد.

افراد نابالغ
بلوغ دختران و پسران دارای سن مشخصی است که البته این سن مربوط به بلوغ جسمانی است اما بلوغ فکری از جمله مواردی است که قابل لمس نیست و زمان معین چندانی ندارند. افرادی که به بلوغ فکری رسیده اند، در مشکلات آرامش خود را حفظ می کنند و با به کارگیری راه حل های منطقی به دنبال گره گشایی هستند. برای تمامی ابعاد زندگی خود برنامه دارند و دمدمی مزاج نیستند و به تفکرات خود پایبند هستند.

اخبارسبک زندگیسلامت
ازدواج
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی