درخواست عجیب فرهاد برای پیوستن این بازیکن به استقلال!

به گزارش ساناپرس، هافبک تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که او و دیگر عوامل این تیم از جایگاه خودروسازان در جدول راضی نیستند.

مجتبی حقدوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج نه‌چندان خوب پیکان در لیگ امسال و قرار گرفتن این تیم در رده دوازدهم اظهار داشت: خودمان هم از این جایگاه راضی نیستیم و می‌توانستیم امتیازهای بیشتری بگیریم، ولی در چند بازی بدشانسی آوردیم و البته در چند مسابقه هم به خاطر اشتباهات خودمان نتیجه نگرفتیم. من امیدوارم که با شروع مجدد لیگ بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

هافبک تیم فوتبال پیکان در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: این تعطیلی اصلاً خوب نیست و اکثر تیم‌ها ناراضی هستند. ما مجبور هستیم ۵۰ روز تمرین کنیم و این وضعیت واقعاً خسته‌کننده است. ای کاش بازی‌های تعلیل نمی‌شد.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند بعد از جدایی‌اش از استقلال بازی‌های او کمتر به چشم آمد، گفت: به‌هرحال بازی کردن در استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت است و قبول دارم که بعد از جدایی از استقلال دیگر مثل آن زمان در چشم‌ها نبودم. دوست ندارم درباره گذشته صحبت کنم، ولی برخی اتفاقات رخ داد که باعث شد از استقلال جدا شوم. البته در زمان مربیگری فرهاد مجیدی از استقلال پیشنهاد داشتم، ولی ذوب‌آهن رضایت‌نامه‌ام را نداد و قسمت نبود که به این تیم برگردم. حالا هم در پیکان هستم و باید تلاش کنم تا همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی