افشاگری جدید درباره استقلال با نساجی!

به گزارش ساناپرس، مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران مدعی شد هواداران تیم استقلال در جریان مسابقه سوپرجام به سرمربی تیم مازندرانی فحاشی کرده‌اند.

کریم اسلامی، درباره شکست تیمش برابر استقلال در بازی سوپرجام اظهار داشت: ما هم می‌توانستیم برنده این بازی باشیم و متأسفانه خودم یک فرصت تک به تک را از دست دادم که اگر آن توپ گل می‌شد شاید سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. متأسفانه کیفیت چمن ورزشگاه هم اصلاً خوب نبود و هنوز هم برای ما جای سؤال دارد که چرا کرمان را به‌عنوان میزبان سوپرجام انتخاب کردند. قطعاً چند ورزشگاه دیگر شرایط بسیار بهتری داشتند تا بازی سوپرجام به شکل بهتری برگزار شود.

وی با انتقاد از مسئولان برگزاری بازی سوپرجام و مسئولان ورزشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در ابتدای نیمه دوم تعداد قابل توجهی از هواداران استقلال پشت نیمکت این تیم بودند که البته دوربین آنها را نشان نمی‌داد، این در حالی است که قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود. نکته تأسف‌آور این است که هواداران استقلال به حمید مطهری و تیم ما فحاشی کردند و این موضوع بسیار ناراحت‌کننده بود.

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران همچنین خاطر نشان کرد: ما در نیمه دوم و در حالی که تعدادی از هواداران استقلال به ورزشگاه آمده بودند، نباید بازی را شروع می‌کردیم. اگر قرار بود تماشاگر به ورزشگاه راه بدهند طبیعتاً هواداران ما هم می‌توانستند به کرمان بیایند و تیم را تشویق کنند. این نوع فرق گذاشتن و تبعیض قائل شدن اصلاً خوب نیست.

اسلامی در مورد آخرین وضعیت نساجی در لیگ برتر تصریح کرد: غیر از بازی‌ آخر، در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفتیم و تلاش می‌کنیم تا در شروع مجدد لیگ عملکرد خوبی داشته باشیم. البته تعطیلی مسابقات به هیچ عنوان جالب نیست و همین موضوع باعث اُفت کیفیت تیم‌ها و بازیکنان می‌شود.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی