خرید اقساطی لوازم خانگی در سایت قسطچی با شرایط استثنایی

 

خرید اقساطی لوازم خانگی در تورم بالا و وضعیت اقتصادی نا به سامان مردم، تبدیل به یکی از بزرگترین نیازهای هر خانواده‌ای شده است. از آنجایی که فروشگاه قسطچی طی سال‌ها فعالیت خود همواره تلاش کرده است که بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم خانگی را برای فروش عرضه کند، درنتیجه شرایطی را فراهم کرده که همه خانواده‎ها با هر شرایط مالی و زندگی بتوانند بهترین برندهای لوازم خانگی را به سهولت خریداری کنند. طرح خرید اقساطی لوازم خانگی با سقف وام 100 میلیون تومان و نرخ سود کم و بدون نیاز به ضامن، یکی از بهترین پیشنهادات فروشگاه قسطچی برای شما می‌باشد. علاوه بر این شما می‌توانید تمامی لوازم خانگی موردنیاز خود را با بهترین برندها ازجمله اسنوا، امرسان و پاکشوما در اقساط بلندمدت خریداری کنید و از ضمانت کیفیت آن‌ها بهره‎مند شوید که در ادامه این بخش به توضیحات کامل‎تر آن می‌پردازیم.

خرید اقساطی لوازم خانگی

ماشین‌های مکانیکی و الکتریکی که برای تمام نیازهای پخت و پز، نگهداری مواد غذایی و … مورداستفاده قرار می‎گیرند، لوازم خانگی نامیده می‌شوند. این وسایل بزرگ یا کوچک (کالاهای سفید و کالاهای قهوه‌ای) از ضروری‎ترین تجهیزات برای هر آشپزخانه و منزل به حساب می‌آیند. در عین کاربردی بودن این وسایل، قیمت بالای آن‌ها نیز یکی از مشکلاتی است که مردم با آن دست به گریبان هستند. این موضوع به خصوص برای خانواده‎هایی که قصد خرید جهیزیه برای فرزندان خود را دارند بسیار مورد توجه است. زوج‌های جوان در تلاشند که بتوانند بهترین برندها با طول عمر و دوام بالایی تهیه کنند تا بتوانند سال‌های متمادی از آن‌ها استفاده کنند؛ اما معمولاً افراد با این مشکل روبرو می‌شوند که حتی خرید نقدی یک یخچال ساده هم می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد.

این موضوع سبب شده که مراکز فروش لوازم خانگی طرح‌های مختلفی را ارائه دهند که مشتریان بتوانند با خیال راحت و به سادگی محصولات موردنظر خود را خریداری کنند. خرید نقدی، خرید اقساطی لوازم خانگی و خرید چکی سه روش ارائه شده در فروشگاه قسطچی می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا لوازم خانگی موردنظر خود را به سادگی خریداری کنید. بدون شک خرید مطمئن و بدون دردسر برای تمامی اقشار جامعه (کارمند، مشاغل آزاد، بازنشستگان) نه تنها فشار مالی را از روی دوش خانواده برمی‌دارد، بلکه افراد دیگر نگران تورم لحظه‌ای و گران شدن همیشگی کالاهای موردنیاز خود نیستند و می‌توانند هر تعداد کالایی که لازم دارند را خریداری کنند.

 

مراحل خرید اقساطی لوازم خانگی از قسطچی

فروشگاه قسطچی که یکی از معتبرترین نمایندگان انواع محصولات خانگی با برندهای جهانی همچون پاکشوما، امرسان و اسنوا می‌باشد، خرید اقساطی لوازم خانگی با این برندها را امکان‌پذیر کرده است تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه‌ای خرید خود را انجام دهید. از این رو به بررسی روش‌های خرید قسطی لوازم خانگی این مرکز خرید می‌پردازیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

خرید اعتباری لوازم خانگی

اعتبارسنجی برای محصولات اسنوا بدین صورت است که اگر بازنشسته و حقوق‌بگیر تأمین اجتماعی باشید، با توجه به اعتبار مشخص شده توسط بانک (از طریق سامانه بتا بانک رفاه)، می‌توانید وام بدون ضامن و حتی بدون مراجعه حضوری به بانک دریافت کنید. سقف این وام 70 میلیون تومان می‌باشد و در اقساط 6 تا 12 ماهه باید پرداخت شود که درواقع از حقوق بازنشستگی شما کسر می‌شود و از این رو هیچ نگرانی برای بازپرداخت وجود ندارد. پس از نهایی شدن پروند شما در بانک، کارت اعتباری با مبلغ مشخص شده‌ای به شما داده می‌شود تا بتوانید به فروشگاه قسطچی مراجعه کنید (حضوری یا آنلاین) و خرید اقساطی لوازم خانگی خود را انجام دهید. این مدل اعتبارسنجی برای کالاهای شرکت اسنوا در نظر گرفته شده است.

خرید اعتباری محصولات امرسان و پاکشوما کمی متفاوت است. برای این کار شما ابتدا باید از طریق فروشگاه قسطچی، یک پیش فاکتور برای خرید اقساطی لوازم خانگی مدنظر خود تهیه کنید و سپس به بانک مراجعه نمایید. پس از افتتاح حساب 100 هزار تومانی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یا سایر بانک‌های طرف قرارداد در فروش اعتباری، اعتبارسنجی لازم توسط بانک انجام شده و پس از آن، پرونده دریافت وام با کمترین نرخ سود برای شما تشکیل می‌شود. اگر حساب سپرده شما از اعتبار با رتبه A یا B برخوردار باشد، دیگر نیاز به داشتن ضامن نیست و تنها گواهی کسر از حقوق شما برای گرفتن وام کافیست. پس از تکمیل اعتبارسنجی شما، یک کارت اعتباری به شما تحویل داده می‌شود و می‌توانید برای خرید اقدام نمایید.

خرید چکی لوازم خانگی

شما پس از آنکه ۳۰٪ پیش پرداخت فاکتور خود را پرداخت کردید، می‌توانید با ارائه چک صیادی به تعداد قسط ماهانه مدنظرتان (6 ماه، 12 ماه و 18 ماه) خرید اقساطی لوازم خانگی خود را انجام دهید. یکی از مزیت‌های این نوع خرید، عدم نیاز به داشتن ضامن است. سقف خرید چکی برای کارمندان 70 میلیون و برای مشاغل آزاد 50 میلیون می‌باشد. البته خرید چکی لوازم خانگی صرفاً برای محصولات اسنوا امکان‌پذیر است.

 

قسطچی فروشگاه آنلاین لوازم خانگی

عصر تکنولوژی حال حاضر به سمتی می‌رود که افراد روش‌های سریع را برای استفاده روزمره خود می‌پسندند. یکی از این روش‌ها، خریدهای آنلاین می‌باشد. سایت فروشگاه لوازم خانگی قسطچی نیز یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی به حساب می‌آید که توانسته یک مرجع مناسب برای خرید تمامی کالاهای موردنیاز شما باشد. فروش انواع یخچال و فریزر، اجاق گاز، تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری، جاروبرقی و تمامی لوازم برقی موردنیاز شما در این سایت امکان‌پذیر است. نکته حائز اهمیت و ویژه‌ای که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، خرید اقساطی لوازم خانگی به صورت آنلاین است؛ یعنی شما بدون نیاز به مراجعه حضوری در فروشگاه، می‌توانید تمامی کالاهای مدنظر خود را با ضمانت کتبی، خدمات پس از فروش معتبر به صورت اقساطی و همراه با ارسال رایگان به سراسر کشور خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن، کافیست به سایت https://qestchi.com مراجعه کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا صفر تا صد یک خرید لذت بخش و مطمئن را برای شما توضیح دهند.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی