خبر مهم درباره جاماندگان سهام عدالت / شرایط دولت برای واگذاری سهام عدالت / ارزش سهام عدالت؟

به گزارش ساناپرس؛ خبر مهم درباره جاماندگان سهام عدالت / شرایط دولت برای واگذاری سهام عدالت / ارزش سهام عدالت؟ ، سهام عدالت در سه مرحله واریز شده است. سهام عدالت مرحله دوم در اردیبهشت واریز شده است.سهام عدالت سوم در خردادماه واریز شده است. سهام عدالت جاماندگان قرار است تیرماه واریز شود. جزئیات واریز سود سهام عدالت برای جاماندگان اعلام شد.

سهام عدالت در دولت نهم با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران پا به میدان گذاشت. از آن زمان تاکنون اخبار متعددی درباره سهام عدالت منتشر شده است. از پرداخت سود سالانه تا واگذاری سهام عدالت به جاماندگان از جمله موضوعاتی بوده که در چند سال گذشته مورد توجه اهالی رسانه و سیاستمداران و اقتصاددانان بوده است

طبق آخرین اعلام، جاماندگان سهام عدالت در مرحله اول حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر هستند که منابع واگذاری سهام عدالت به آن‌ها نیز مصوبه هیات دولت را اخذ کرده است. در این مرحله افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت دریافت سهام عدالت قرار دارند.

سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به جلسه شورای عالی بورس ادامه داد: در این جلسه مصوب شد سود سهام عدالت شرکت‌های بورسی که مهلت آن‌ها برای واریز سود به پایان رسیده و سود سهام عدالت آن‌ها قابل وصول است، تا پایان پاییز برای همه ۴۹ میلیون نفر سهام‌دار عدالت واریز شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی در مورد میزان سود توضیح داد: میزان سود حدود ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر برگه سهام عدالت است. سود باقیمانده، پایان سال به حساب ۴۹ میلیون سهامدار واریز می‌شود.

وی همچنین درمورد میزان باقی مانده سود سهام عدالت گفت: مبلغ باقی مانده سود سهام عدالت از شرکت‌هایی که هنوز مهلت دارند تا پایان سال جاری یا ابتدای سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود و اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

اخباراقتصاد
پربازدیدجاماندگان سهام عدالت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی