حرکت جنجالی یک پرسپولیسی / سرمربی معروف افشاگری کرد

به گزارش ساناپرس؛ حمید درخشان در واکنش به این موضوع که خرید بازیکنانی چون لوکادیا و دیاباته باعث پس رفت مهاجمان ایرانی پرسپولیس شده است گفت: «اگر بازیکنی در سطح پرسپولیس از نظر روحی افت می‌کند همان بهتر که از این تیم برود.

اگر بازیکنی نیاورند شما هر سازی دلت بخواهد می‌زنی چون می‌گویی همیشه فیکس هستی. تیم‌های بزرگ مخصوصا دوتا بازیکن خوب می‌خرند که رقابت کنند. اگر عبدی در بازی‌هایی که حضور دارد گل بزند کسی او را بیرون می‌گذارد؟ اینکه تو در ذهنت بگویی لوکادیا را خریدند و انگیزه نداشته باشی که درست نیست. رقابت فوتبال همین است. برای شما آلترناتیو می‌آورند که خودت را تقویت کنی و اصلا نگذاری فرصت به او برسد.

قاعده و قانون فوتبال این است. اگر این نبود که تیم را با ۱۱ نفر می‌بستند. من خودم وقتی ۱۸ سالگی رفتم پرسپولیس ۴ تا هافبک تیم ملی جلویم بود. من هم باید می‌گفتن با علی پروین و محمد مایلی‌کهن و اصغر ادیبی و … رقابت کنم پس بروم دنبال زندگی‌ام.

من دنبال یک فرصت کوچک بودم تا خودم را نشان دهم ولی بچه‌های الآن فکر می‌کنند حالا که به پرسپولیس آمده‌اند دیگر تمام است و این پیراهن تا آخر در تن آن‌هاست. در تیم‌های بزرگ اصلا این شکلی نیست. غفلت کنی جای شما را می‌گیرند.»

اخبارورزش
پرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی