زهر چشم کی روش از ساپینتو

به گزارش ساناپرس؛ زهر چشم کی روش از ساپینتو ظهر روز پنجشنبه با انجام آخرین تمرین بازیکنان زیر نظر کارلوس کی‌روش، چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی در فاصله ۱۷ روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی به پایان رسید. این مرحله از اردوی تیم ملی با تمرین جدی، پرفشار و باطراوت ملی‌پوشان به پایان رسید. در این تمرین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی پس از گرم کردن بدن‌های خود در مجموعه پک، به زمین چمن شماره دو کمپ تیم‌های ملی فوتبال رفتند و در آنجا تمرینات تاکتیکی و متنوع خود را با هدایت کارلوس کی‌روش انجام دادند.

در این تمرین شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان حضور داشتند. سید حسین حسینی و روزبه چشمی نیز پس از بازی دیروز استقلال در سوپرجام در پک تمرینات ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند. ابوالفضل جلالی هم به دلیل کسالت به استراحت پرداخت.

با این حساب صالح حردانی، محمد محبی و مهدی مهدی پور که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشتند، به تیم ملی دعوت نشدند. باید دید کی‌روش تصمیم خود را درباره این نفرات تغییر می‌دهد یا خیر.

تعدادی از مربیان ایرانی حاضر در کلاس مربیگری هم امروز با حضور در تمرینات، عملکرد شاگردان کی‌روش را زیر نظر گرفتند. دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه آینده آغاز خواهد شد.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی